Sporting trapte ooit af in de allereerste Europa cup wedstrijd ooit. Tegen Partizan. Da’s alweer bijna 70 jaar geleden.
Gisteren schreven we weer geschiedenis. We zijn namelijk de allereerste club die te laat aankomt bij zijn Champions fucking League wedstrijd (!) waardoor de wedstrijd een half uur later begon, met Marseille spelers die 20 minuten in de tunnel stonden te wachten en de Franse en Portugese sportzenders hun hele programmering moesten omgooien…máár, wij zijn boos hè .Wij geven de schuld aan het verkeer in Marseille, én we zijn boos op de voetbalclub Marseille omdat die niet chill deden toen wij relaxed aanklopten. De fuck is er mis met die gasten.
En omdat wij City en PSG vermogens hebben wachten we ook gewoon lachend de UEFA’s ongetwijfeld flinke boete af. Dit is nieuw voor ze dus die nemen nog even de tijd qua overleg.
Verder in de wedstrijd besliste onze keeper binnen een minuut de wedstrijd. Wij stonden voor, dan scoort hij..out of the blue.. praktisch een eigen goal en pakt vervolgens een minuut ook nog eens rood. Game over.
Verder werd Nuno van OM racistisch bejegend door onze bank…die jongen komt bij ons vandaan.
Straks PSG in da Luz, en dan zie ik jullie volgende week in Lissabon
@Batigoal. Ik heb er zin in. Het is of 1ste of 3de worden in die CL poules voor de Portugese clubs, ik hoop dat de message clear is.