Champions League 2022-2023

Raul

Well-known member
Wat moest gebeuren gebeurde, het team dat de hele tijd aanviel scoorde. Real komt er echt niet meer uit.
 

Batigoal

Well-known member
En op het moment dat Real er een beetje in komt de 2-0 door weer Bernardo Silva. Ziet er goed uit voor City.
 

gevegt

Well-known member
De eerste helft speel je goed combinatiespel en komt met 2-0 voor en de tweede helft laat je het een beetje op je afkomen en vraagt daarmee om moeilijkheden.
Het lijkt PSV wel.
 

Raul

Well-known member
Verschrikkelijk spel van Modric. Ik heb hem zelden zo onnauwkeurig gezien in een wedstrijd van deze dimensie.
 

Raul

Well-known member
Real gaat onttroond worden door City. Ik zat mij te bedenken en ik weet niet hoeveel Ancelotti Champions League wedstrijden als coach heeft meegemaakt. Het zullen er meer dan genoeg zijn. Zijn dag is/eindigt zo somber. Verder wed ik dat het de laatste wedstrijd van zijn Champions League carrière zal zijn.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Real gaat onttroond worden door City. Ik zat mij te bedenken en ik weet niet hoeveel Ancelotti champions league wedstrijden als coach heeft meegemaakt. Het zullen er meer dan genoeg zijn. Zijn dag is/eindigt zo somber. Verder wed ik dat het de laatste wedstrijd van zijn champions league carrière zal zijn.
Geen kampioen en geen CL cup.
Je conclusie lijkt me niet meer dan logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul
Bovenaan