Champions League 2021-2022

Batigoal

Well-known member
Wat een spectaculair resultaat.

Het leek wel alsof Man City de hele verlenging in shock was. Weinig drang en de gezichten de hele tijd op ongeloof.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

BlauwVinger

Well-known member
Deze boeiende clash speelde zich af op het snij- en wrijfvlak van efficiënt en effectief voetbal.

Efficiënt voetbal is het gewenste resultaat bereiken met een minimum aan inspanning. Effectief voetbal is een hoger resultaat bereiken met dezelfde inspanning.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb hard moeten lachen om Sterling. Meest ongelukkige wissel aller tijden.
Dat was inderdaad wel leuk.
Tijdens de eerste helft kon je de frustratie al bij de spelers van City zien, vooral bij de Bruyne. Het leek wel of ze te arrogant waren en daardoor de niet het spel speelden waar ze zo goed in zijn.
De wederopstanding van Real was in dat opzicht dan ook heel voorspelbaar. En vooral terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

gevegt

Well-known member
Deze boeiende clash speelde zich af op het snij- en wrijfvlak van efficiënt en effectief voetbal.

Efficiënt voetbal is het gewenste resultaat bereiken met een minimum aan inspanning. Effectief voetbal is een hoger resultaat bereiken met dezelfde inspanning.
Daar gaan we weer.
Ik begrijp het nog steeds niet.
 

Raul

Well-known member
Dat was inderdaad wel leuk.
Tijdens de eerste helft kon je de frustratie al bij de spelers van City zien, vooral bij de Bruyne. Het leek wel of ze te arrogant waren en daardoor de niet het spel speelden waar ze zo goed in zijn.
De wederopstanding van Real was in dat opzicht dan ook heel voorspelbaar. En vooral terecht.
Ik ga heel erg mee met je analyse. Ik vond ook dat City een beetje doelloos zat rond te tikken. Het was echt verschrikkelijk om te zien.
 

BlauwVinger

Well-known member
Daar gaan we weer.
Ik begrijp het nog steeds niet.

In 1989 speelde PEC Zwolle'82 tegen Volendam in de laatste competitiewedstrijd met 0-0 gelijk zodat beide ploegen behouden bleven voor de eredivisie. De spelers van beide elftallen kwamen niet van hun plaats en schoven elkaar de bal toe. Het was de moeder aller salonremises. Het gewenste reultaat werd bereikt met een minimum aan inspanning.

Dit lijkt mij wel een aantrekkelijk uitgangspunt voor je begripsvorming.
 

gevegt

Well-known member
Ik ga heel erg mee met je analyse. Ik vond ook dat City een beetje doelloos zat rond te tikken. Het was echt verschrikkelijk om te zien.
Logisch dat je het met me eens bent, we zijn tenslotte kenners onder elkaar.
Dat ophemelen van balbezit wil en heb ik dan ook nooit begrepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

gevegt

Well-known member
In 1989 speelde PEC Zwolle'82 tegen Volendam in de laatste competitiewedstrijd met 0-0 gelijk zodat beide ploegen behouden bleven voor de eredivisie. De spelers van beide elftallen kwamen niet van hun plaats en schoven elkaar de bal toe. Het was de moeder aller salonremises. Het gewenste reultaat werd bereikt met een minimum aan inspanning.

Dit lijkt mij wel een aantrekkelijk uitgangspunt voor je begripsvorming.
Volendam, ja dat is wel mijn niveau op dit moment.
Oranje bitter maar dan in een groot glas en niet 1.
 

JMD

Well-known member
In 1989 speelde PEC Zwolle'82 tegen Volendam in de laatste competitiewedstrijd met 0-0 gelijk zodat beide ploegen behouden bleven voor de eredivisie. De spelers van beide elftallen kwamen niet van hun plaats en schoven elkaar de bal toe. Het was de moeder aller salonremises. Het gewenste reultaat werd bereikt met een minimum aan inspanning
Dit lijkt mij wel een aantrekkelijk uitgangspunt voor je begripsvorming.
Was 1988… daardoor ging az eruit. In 1989 degradeerde pec.
 
Bovenaan