JMD
Well-known member
Nee. Portugal en Portugese clubs zijn kut. Dat is al meer dan 30 jaar zo en zal ook altijd zo blijven.Laat het toch eens los.
Nee. Portugal en Portugese clubs zijn kut. Dat is al meer dan 30 jaar zo en zal ook altijd zo blijven.Laat het toch eens los.
Easy maar, sad boy ☺️ Des te meer reden om het los te laten, want ze zullen blijven treiteren 💪🏻Nee. Portugal en Portugese clubs zijn kut. Dat is al meer dan 30 jaar zo en zal ook altijd zo blijven.
Atlético is pa een kutclub. Ben altijd voor die witten in de derby. De enige keer in het jaar zowat.
mwah ik vind ze wel wat hebben, ik mag Simeone ook wel.
Bij Betis op de tribune gezeten, (groenwit, niets voor jou?). ¡Me gustan las palmeras!Atletico is juist een hele mooie club. Even los van de speelstijl maar qua achterban is de club heel wat gewoner (lees: minder toeristen en andere wannabees) en veel fanatieker dan Real en Barca. Atletico is in Spanje juist wel mijn favoriete club, samen met Bilbao.
Maar ja, ik ben ook voor Werder en Everton......
Lekkere voorzitter hadden ze in de jaren negentig ook.Atletico is juist een hele mooie club. Even los van de speelstijl maar qua achterban is de club heel wat gewoner (lees: minder toeristen en andere wannabees) en veel fanatieker dan Real en Barca. Atletico is in Spanje juist wel mijn favoriete club, samen met Bilbao.
Maar ja, ik ben ook voor Werder en Everton......
Haha, ja daar mee vergeleken is Bernhard sukkeltje.Lekkere voorzitter hadden ze in de jaren negentig ook.
Tja, dat krijg je met die slome aan de linkerkant.Dat duurde weer belachelijk lang bij Bayern.