Champions League 2021-2022

U.G.

Well-known member
Nee. Portugal en Portugese clubs zijn kut. Dat is al meer dan 30 jaar zo en zal ook altijd zo blijven.
Easy maar, sad boy ☺️ Des te meer reden om het los te laten, want ze zullen blijven treiteren 💪🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Chelsea en Juve spelen nu, Chelsea bij Zenit, Juve thuis tegen Malmö. Als Chelsea minimaal hetzelfde resultaat behaalt als Juve wint het de groep, het komt binnen 2 minuten op 0-1...
 

JMD

Well-known member
Chelsea denkt het makkelijk af te kunnen na die vroege 0-1, maar vlak voor rust draaien de Russen het in een paar minuten totaal om, 2-1 nu voor Zenit en dan missen ze nog een 1 op 1 die door de keeper gered wordt...

Juve 1-0 voor, dus met deze standen wordt Juve groepswinnaar en Chelsea 2e.
 

erka

Well-known member
Atletico is juist een hele mooie club. Even los van de speelstijl maar qua achterban is de club heel wat gewoner (lees: minder toeristen en andere wannabees) en veel fanatieker dan Real en Barca. Atletico is in Spanje juist wel mijn favoriete club, samen met Bilbao.

Maar ja, ik ben ook voor Werder en Everton......
 

JMD

Well-known member
En 3-3 gebleven, Juve groepswinnaar, Chelsea de enige Britse club die 2e wordt. Chelsea kan in de volgende ronde dus niet tegen City, United, Liverpool en Juve. Kans van 1 op 4 dus dat ze Ajax loten.
 

Makanaky

Well-known member
Atletico is juist een hele mooie club. Even los van de speelstijl maar qua achterban is de club heel wat gewoner (lees: minder toeristen en andere wannabees) en veel fanatieker dan Real en Barca. Atletico is in Spanje juist wel mijn favoriete club, samen met Bilbao.

Maar ja, ik ben ook voor Werder en Everton......
Bij Betis op de tribune gezeten, (groenwit, niets voor jou?). ¡Me gustan las palmeras!
 

Maasveld

Well-known member
Atletico is juist een hele mooie club. Even los van de speelstijl maar qua achterban is de club heel wat gewoner (lees: minder toeristen en andere wannabees) en veel fanatieker dan Real en Barca. Atletico is in Spanje juist wel mijn favoriete club, samen met Bilbao.

Maar ja, ik ben ook voor Werder en Everton......
Lekkere voorzitter hadden ze in de jaren negentig ook.
 
Bovenaan