Hetzelfde als C, een hele open groep .Poule G hoe moet je die noemen ?
Vind C toch veel sterker dan GHetzelfde als C, een hele open groep .
Als je ambities hebt als Ajax om bij beste 16 ploegen te zitten mag deze poule geen probleem zijn. Hopelijk gaan ze thuis ook eens de resultaten halen
We zullen zien.Vind C toch veel sterker dan G
In G kan Wolfsburg uit pot 4 wel door
Sat zie ik besiktas niet doen
Dan denk je wel erg licht over Sporting.Ajax 2e achter Dortmund lijkt mij
Mag het cliché over Portugese ploegen alweer gebezigd worden.Dan denk je wel erg licht over Sporting.
Zo makkelijk vind ik deze poule ook niet. Sporting en Borussia zijn gewoon sterke ploegen.Dan denk je wel erg licht over Sporting.
Kom er maar in U.G.
Dan denk je wel erg licht over Sporting.
Kom er maar in U.G.
Welk cliché? Portugese ploegen sla ik nou eenmaal niet minder aan dan de Nederlandse. Zei ik direct al over Benfica tegen jullie.Mag het cliché over Portugese ploegen alweer gebezigd worden.
En mooi ook dat we de clichés over Turkije ook weer krijgen.
Hoe zie jij de verhouding tussen Ajax en Sporting?Eerlijk is eerlijk, als ik in pot 3 of 4 zat zou ik ook hopen op Sporting.
Maar leuk dit man. Sporting komt me weer eens opzoeken. Volgens mij voor het eerst in de Arena ! Maar zoals Alkmaarderhout wordt het nooit meer. Jammer dat ik nu nog in Lissabon zit, want sommigen hebben zichzelf al bij mij thuis uitgenodigd voor hun ( eventuele ) reis naar NL.
Hoewel deze poule kansen biedt, ook zeker voor ons ben ik eigenlijk wel jaloers op de poule van Benfica.
Ik bedoel het cliché dat ze zo goed kunnen verdedigen enz... Precies zoals Benfica van de week tegen ons speelde.Welk cliché? Portugese ploegen sla ik nou eenmaal niet minder aan dan de Nederlandse. Zei ik direct al over Benfica tegen jullie.