Eef de Kip
Well-known member
Meen je dat nou? Ik hoor en lees in mijn omgeving en ook hier op het forum alleen maar bewondering voor de gelen.ze werden her en der lichtelijk belachelijk gemaakt maar ik heb niet meer dan respect voor deze ploeg.
Meen je dat nou? Ik hoor en lees in mijn omgeving en ook hier op het forum alleen maar bewondering voor de gelen.ze werden her en der lichtelijk belachelijk gemaakt maar ik heb niet meer dan respect voor deze ploeg.
Meen je dit echt? Ik ben benieuwd waar je dat vandaan haalt? Ik lees elke dag Spaanse kranten en ik ben redelijk ingelicht over de gang van zaken.Jammer genoeg helemaal niks meegekregen van deze wedstrijden. Real-City wordt in iig wel iets om naar uit te kijken, allez Benzema d'Or !
Jammer ook voor de bijna gezonken gele duikboten, ze werden her en der lichtelijk belachelijk gemaakt maar ik heb niet meer dan respect voor deze ploeg. Het schakelde Bayern en Juve uit, en iedereen speelt sowieso naar eigen vermogen. Zeer knappe prestatie !
Meen je dat nou? Ik hoor en lees in mijn omgeving en ook hier op het forum alleen maar bewondering voor de gelen.
Online Engelse voetbalfans zijn zo ongeveer het meest kansloze volk dat er bestaat, dus dat zou ik niet als representatief nemen. Net als één of andere commentator die niemand kent. Volgens mij krijgt Villarreal echt wel de credits die het verdient. Dat Liverpool een brug te ver is, is geen schande gezien de bloedvorm waarin die club verkeert.Ja helaas meen ik dit.
Liverpool 2-0 Villarreal: Jason Cundy tears into Spanish club after UCL display
Villarreal have been called a “disgrace” following their performance against Liverpool during Wednesday’s Champions League semi-final first leg by Jason Cundy.www.givemesport.com
Dat was om te vermijden dat het 3-0 of 4-0 zou worden. Nu maken ze nog een waterkans in de return, al denk ik dat ze zelf wel beseffen dat Liverpool te hoog gegrepen is voor hen.Het was denk ik vooral opvallend om te zien dat ze bij een 2-0 achterstand nog altijd in een 5-5-0 opstelling bleven spelen.
Meteen 1-0 dusGeen Danjuma. Dat wordt dus niks voor Villarreal.
Wablief? . Ik zat even heerlijk de krant te lezen met de wedstrijd op de achtergrond. Ik heb onmiddellijk de krant weggelegd.Geen Danjuma. Dat wordt dus niks voor Villarreal.
Toch maar niet de beste verdediger aller tijden?Van Dijk zeer matig
Nou...Geen Danjuma. Dat wordt dus niks voor Villarreal.
Haha, nee natuurlijk niet.Toch maar niet de beste verdediger aller tijden?
Hij stond te pitten toch?Toch maar niet de beste verdediger aller tijden?
Het ging iets te snel. Ik moet eerlijk bekennen dat Villarreal op een tempo speelt, damn.Hij stond te pitten toch?
Ik wilde al zeggen .Haha, nee natuurlijk niet.