Champions League 2021-2022

Raul

Well-known member
Jammer genoeg helemaal niks meegekregen van deze wedstrijden. Real-City wordt in iig wel iets om naar uit te kijken, allez Benzema d'Or !
Jammer ook voor de bijna gezonken gele duikboten, ze werden her en der lichtelijk belachelijk gemaakt maar ik heb niet meer dan respect voor deze ploeg. Het schakelde Bayern en Juve uit, en iedereen speelt sowieso naar eigen vermogen. Zeer knappe prestatie !
Meen je dit echt? Ik ben benieuwd waar je dat vandaan haalt? Ik lees elke dag Spaanse kranten en ik ben redelijk ingelicht over de gang van zaken.

Of bedoel je hier op het forum?

Raul

Well-known member
Hmm. Heb je de comments op het commentaar nog gelezen? Aangezien dit op Twitter stond. Ik kan dit niet serieus nemen. Ik zou dit bericht niet als representatief zien. Behoorlijk ongefundeerd allemaal.

Ik vond dit wel weer een mooi tegenbericht:’This is typical English elitist mindset. If Man U was playing here they would have lost by greater margin but he would not gave guts to say this then. Villareal have beaten Juventus, Bayern over course of 4 games. They are here because they deserve, not to please you.’ ‘Elitist’ had ik nog weggelaten, maar de reactie vind ik echt goed.

U.G.

Well-known member
Nee ik heb geen tijd/zin om comments te lezen. Eerlijk gezegd, dit werd overgenomen door een Portugees voetbalkrant en ik verbaasde me dus juist over dit bericht en dan m.n. de toon. Nada mas.

Batigoal

Well-known member
Ja helaas meen ik dit.

Online Engelse voetbalfans zijn zo ongeveer het meest kansloze volk dat er bestaat, dus dat zou ik niet als representatief nemen. Net als één of andere commentator die niemand kent. Volgens mij krijgt Villarreal echt wel de credits die het verdient. Dat Liverpool een brug te ver is, is geen schande gezien de bloedvorm waarin die club verkeert.

Maasveld

Well-known member
Het was denk ik vooral opvallend om te zien dat ze bij een 2-0 achterstand nog altijd in een 5-5-0 opstelling bleven spelen.

Kielse Rat

Well-known member
Het was denk ik vooral opvallend om te zien dat ze bij een 2-0 achterstand nog altijd in een 5-5-0 opstelling bleven spelen.
Dat was om te vermijden dat het 3-0 of 4-0 zou worden. Nu maken ze nog een waterkans in de return, al denk ik dat ze zelf wel beseffen dat Liverpool te hoog gegrepen is voor hen.

U.G.

Well-known member
De Youthleague is uiteindelijk gewonnen door Benfica ( een tijd geleden ). Ze schakelden eerder mijn Sporting uit in de kwartfinale. Regio Lissabon voetbalt dus nog als de beste, totdat geld in het spel komt.

Bovenaan