Champions League 2021-2022

Kielse Rat

Well-known member
Vanavond verwacht ik toch geen nieuwe 4-3, Villareal zal de boel wel gesloten houden. Het wordt zaak voor Liverpool om snel die eerste goal te maken.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk de wedstrijd niet, maar zolang Liverpool blijft aanvallen lijkt mij dat een vrij logisch tactisch plan. Dat is toch de manier waarop ze gevaarlijk kunnen worden. Daarnaast hebben ze nog de terugwedstrijd en is de uitdoelpunten regel afgeschaft.

gevegt

Well-known member
Ik kijk de wedstrijd niet, maar zolang Liverpool blijft aanvallen lijkt mij dat een vrij logisch tactisch plan. Dat is toch de manier waarop ze gevaarlijk kunnen worden. Daarnaast hebben ze nog de terugwedstrijd en is de uitdoelpunten regel afgeschaft.
Je hebt helemaal gelijk. Zo voorspelbaar is dus deze ontmoeting.

U.G.

Well-known member
Jammer genoeg helemaal niks meegekregen van deze wedstrijden. Real-City wordt in iig wel iets om naar uit te kijken, allez Benzema d'Or !
Jammer ook voor de bijna gezonken gele duikboten, ze werden her en der lichtelijk belachelijk gemaakt maar ik heb niet meer dan respect voor deze ploeg. Het schakelde Bayern en Juve uit, en iedereen speelt sowieso naar eigen vermogen. Zeer knappe prestatie !

Bovenaan