Champions League 2021-2022

BlauwVinger

Well-known member
'Een klein succesje voor Donny vd Beek want hij was ergens daar aanwezig in de buurt van de goal om een beetje diepte te maken'. Aldus de verslaglul.
 

gevegt

Well-known member
Deze jongen kan alleen excelleren in een fantastisch Ajax. Geen leider, geen voortouw maar een braaf dravertje.
Tot nu toe wel.
Hij is misschien geen wereldklasse, maar dat is Manu nu ook niet. Ik denk dat hij heel goed kan renderen bij een club als RB Leipzig.
 

BlauwVinger

Well-known member
Gelukkig gaat Koopmeiners niet mee in de euforie.
Die jongen komt er wel.

Koopmeiners, regisseur tegen Manchester United, speelde Pogba voorbeeldig uit.


Lieve Maradonny ‘van het Manchester United van Donny van de Beek’ mag 120 seconden opdraven. De Drontense wizard van ‘het Chelsea van Hakim Ziyech’ mag een hele wedstrijd spelen. ‘Het Juventus van Matthijs van de Ligt’ kwalificeert zich. ‘Het Barcelona van Frenkieboy’ heeft gewonnen. Vandaag is de aanloop naar vanavond in Dortmund.



Koopmeiners blijft onopgemerkt…
 

Batigoal

Well-known member
Opmerkelijk toch vaak dat niet-Ajacieden zich meer bezig houden met de prestaties van ex-Ajacieden dan Ajacieden zelf. Maar bedankt voor het op de hoogte houden van hun prestaties!
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zit er al een paar weken met verbazing naar te kijken maar goed, uiteindelijk zijn we allemaal Ajacied.
 

Abubakari

Well-known member
Opmerkelijk toch vaak dat niet-Ajacieden zich meer bezig houden met de prestaties van ex-Ajacieden dan Ajacieden zelf. Maar bedankt voor het op de hoogte houden van hun prestaties!
Ik zie een schuimbekkende Calimero, het is toch wat als je zo geobsedeerd bent dat je huilend van verontwaardiging een bijna verlaten forum op moet vluchten om je ergernisjes kwijt te kunnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ah, dat is dan weer wel een terechte rode kaart voor Felipe. Smerig zeg.
 
Bovenaan