Miramar
Well-known member
Hij mocht Ronaldo knuffelen bij de cornervlag. Topavond voor hem.Dankzij Donny in de ploeg scoort CR7 nogmaals!
Hij mocht Ronaldo knuffelen bij de cornervlag. Topavond voor hem.Dankzij Donny in de ploeg scoort CR7 nogmaals!
Donny in oranje!!!Hij mocht Ronaldo knuffelen bij de cornervlag. Topavond voor hem.
En mist weer kans één op éénDonny in oranje!!!
'Een klein succesje voor Donny vd Beek want hij was ergens daar aanwezig in de buurt van de goal om een beetje diepte te maken'. Aldus de verslaglul.
Wel met een voor-voor-voor assist!En mist weer kans één op één
Deze jongen kan alleen excelleren in een fantastisch Ajax. Geen leider, geen voortouw maar een braaf dravertje.Wel met een voor-voor-voor assist!
Tot nu toe wel.Deze jongen kan alleen excelleren in een fantastisch Ajax. Geen leider, geen voortouw maar een braaf dravertje.
Wolfsburg, Racing Genk of EspanyolTot nu toe wel.
Hij is misschien geen wereldklasse, maar dat is Manu nu ook niet. Ik denk dat hij heel goed kan renderen bij een club als RB Leipzig.
Dat bedoel ik.Wolfsburg, Racing Genk of Espanyol
Als je de goals van Ronaldo aftrekt zou United met 2 op 12 al uitgeschakeld zijn geweest.Bizar dat Ronaldo het weer doet in de slotfase!
Gelukkig gaat Koopmeiners niet mee in de euforie.
Die jongen komt er wel.
Ik zie een schuimbekkende Calimero, het is toch wat als je zo geobsedeerd bent dat je huilend van verontwaardiging een bijna verlaten forum op moet vluchten om je ergernisjes kwijt te kunnen.Opmerkelijk toch vaak dat niet-Ajacieden zich meer bezig houden met de prestaties van ex-Ajacieden dan Ajacieden zelf. Maar bedankt voor het op de hoogte houden van hun prestaties!
Het gaat mij niet om de spelers, maar hoe de media ermee omgaat.Opmerkelijk toch vaak dat niet-Ajacieden zich meer bezig houden met de prestaties van ex-Ajacieden dan Ajacieden zelf. Maar bedankt voor het op de hoogte houden van hun prestaties!
En ze staan gelijk.AC staat achter tijd om Zlatan van de bank te halen
Hear hear.Het gaat mij niet om de spelers, maar hoe de media ermee omgaat.