Champions League 2021-2022

Eef de Kip

Well-known member
Vanwege die Portugezen die daar spelen natuurlijk.

Nee hoor, oasn, was ook een beetje overdreven maar ik vind wel dat ze in de PL niet echt aantrekkelijk spelen terwijl ze toch meer dan behoorlijk materiaal hebben. Verder vind ik die maguire echt afgrijselijk om naar te kijken en wat betreft Donny, nee dat is nou geen reden om een hekel aan een club te hebben (nogmaals, hekel is een heeeel groot woord) maar ik begrijp echt niet waarom je daar 40 M voor neer tikt om 'm dan anderhalf jaar consequent niet te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat Solskjaer het niets vindt maar neem dan afscheid van 'm en ga er niet voor liggen als die naar Everton kan gaan om 'm dan weer een half jaar geen minuten te gunnen. Komt bij mij wel over dat ze geld stuksmijten bij het leven zonder idee maar goed, daar zijn wel meer clubs van.
 

Batigoal

Well-known member
Ik had wel wat meer van Man Utd verwacht dit seizoen. Ze hebben met Ronaldo, Sancho en Varane 3 marquee aankopen gedaan. Maar het verdedigingsduo waar ze bijna 130 miljoen euro voor hebben stukgesmeten speelt zwak en van Sancho lijkt het alsof hij net op voetballen zit. Alleen Ronaldo van het trio rendeert prima. Verder hebben ze nog wel erg veel dure bankzitters die het niveau niet (meer) omhoog brengen (Matic, Mata, Bailly, Bissaka, Telles, Jones, Fred, Donny lol). Ze moeten nog wel wat stappen zetten voordat ze weer top zijn.
 

BlauwVinger

Well-known member
Zo zou je het ook kunnen noemen.
Wel weer voer voor iedereen die gelooft in 'het schokeffect.;

Overigens bij Juventus een van richting veranderde kopbal van Matthijs de Ligt die gepromoveerd is tot 'assist'. De deformatie kent geen grenzen.
 

gevegt

Well-known member
Overigens bij Juventus een van richting veranderde kopbal van Matthijs de Ligt die gepromoveerd is tot 'assist'. De deformatie kent geen grenzen.
Iets wat morgen in de kranten nog even dunnetjes wordt overgedaan.
Ik opteer voor: de Ligt laat Juve weer het licht zien!!!'.

Betere koppen zijn welkom.
 
Bovenaan