Champions League 2020-2021

JMD

Well-known member
City wint met 0-2, Real ook op voorsprong, dus 7 van de 8 duels zijn gewonnen door de uitploeg. Worden interessante returns zo... :p

Misschien moet de UEFA eens een nieuw format bedenken waardoor de top nog meer geld verdient en daardoor het gat met de achtervolgers nog groter wordt... ;)
 

Abubakari

Well-known member
We zullen het nooit weten.

Engelse clubs er uit gooien en de nummers 3 van hun groep hun plek in laten nemen was beter geweest.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ja, eens. Maar ik denk niet dat Atletico of Gladbach dan meer kans hadden gehad.

Atlético moet toch gewoon beter kunnen doen tegen Chelsea, het is nu niet dat die zo'n topseizoen draaien? Als Atalanta wat durft te voetballen in de return (geen vroege rode kaart pakken kan ook al helpen), durf ik die nog wel een kans geven voor de return.
 

Batigoal

Well-known member
Atlético moet toch gewoon beter kunnen doen tegen Chelsea, het is nu niet dat die zo'n topseizoen draaien? Als Atalanta wat durft te voetballen in de return (geen vroege rode kaart pakken kan ook al helpen), durf ik die nog wel een kans geven voor de return.

Zou ook wel schelen als die gekke trainer van Atalanta niet steeds ruzie maakt met zijn beste voetballers.
 

Abubakari

Well-known member
Och heden, nu jij ook al een eierdopje op het hoofd? Bak ze dan gewoon (dooier heel laten) en leg ze op je ogen .
Jij maakt doorlopend slechte grappen, dus jij zou een slechte grap toch wel moeten herkennen, zelfs met dat gebakken ei voor je ogen.

Al vind ik het serieus wel raar dat de thuisclubs die een Engelse tegenstander hebben geloot daardoor niet thuisspelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales returns:

9 maart
2100 Juventus(Ita)-FC Porto(Por) (1-2)
2100 Borussia Dortmund(Dui)-Sevilla FC(Spa) (3-2)
10 maart
2100 Liverpool FC(Eng)-RB Leipzig(Dui) (2-0) (in Hongarije)
2100 Paris Saint-Germain(Fra)-FC Barcelona(Spa) (4-1)
16 maart
2100 Manchester City FC(Eng)-VfL Borussia Mönchengladbach(Dui) (2-0)
2100 Real Madrid CF(Spa)-Atalanta BC(Ita) (1-0)
17 maart
2100 FC Bayern München(Dui)-SS Lazio(Ita) (4-1)
2100 Chelsea FC(Eng)-Club Atlético de Madrid(Spa) (1-0)
 

erka

Well-known member
Haaland!

Sevilla mag leuk een halfuurtje meevoetballen en dan klaar. Zo simpel allemaal.
 
Bovenaan