De Groene Scout
Well-known member
2-0, jammer een Engelse finale.
Wel terechte winnaar overigens.
In ieder geval geen Real Madrid, verder geloof ik het allemaal wel met deze superleague clubs.2-0, jammer een Engelse finale.
Kan nog gezellig worden in augustus als straks Manchester City en Manchester United tegen elkaar spelen in de Europese Supercup in Belfast.Als het meezit dan krijgen we dus twee Engelse finales met louter clubs uit de Superleague.
Hups Villarreal... maar ja, als Man United wint is dat beter voor PSVAls het meezit dan krijgen we dus twee Engelse finales met louter clubs uit de Superleague.
Of AZ.Hups Villarreal... maar ja, als Man United wint is dat beter voor PSV
En dan helpt het ook niet dat steraankoop Hazard nooit meer zijn topvorm van Chelsea haalt.
Wat dat betreft lijkt Barcelona verder in het proces te zijn.
In Istanbul zullen ze het niet leuk vinden als de finale voor het 2e jaar op rij kort voor tijd verplaatst wordt.Birmingham/Aston Villa heeft aangeboden om de CL-finale over te nemen van Istanbul, omdat ze het onlogisch vinden dat in deze tijd 2 Engelse ploegen helemaal naar Turkije moeten vliegen voor de finale. Er zouden dan ook iets van 8.000 toeschouwers naar binnen mogen in Villa Park.
Ik zou zeggen: doen.
Ik weet niet of ze in Engeland zitten te wachten op 15 miljoen extra inwoners.Verplaats Istanbul dan.
De EU blijft hoe dan ook een utopie.Ik weet niet of ze in Engeland zitten te wachten op 15 miljoen extra inwoners.