Beide keepers heersen.Die derde keeper van Dynamo Kiev die vandaag keept is de beste man.
Dit soort gevallen worden overal op het veld gegeven. Hij staat gewoon heel suf met zn armen te zwaaien.Wie gaat die handsregel aanpassen? Echt ongelooflijk!!!
Ga jij nu ook al trollen? Hij krijgt van een meter of twee een schot via de knie op zijn arm.Dit soort gevallen worden overal op het veld gegeven. Hij staat gewoon heel suf met zn armen te zwaaien.
Nee, de regel is daarin gewoon een heel stuk duidelijker geworden. Maakt je arm je lichaam groter dan nodig en krijg je er een bal tegenaan dan is het hands. Zijn tweede gele kaart was wellicht wat overdreven.Ga jij nu ook al trollen? Hij krijgt van een meter of twee een schot via de knie op zijn arm.
Dat jij het niet eens bent met de spelregel betekend nog niet dat de beslissing verkeerd is.Als jij op een paar meter van een bal staat en iemand schiet die bal naar jou toe, hou jij dan automatisch je armen stijf langs je lijf? Nee, je weert je af. Nu vliegt die bal gisteren niet eens tegen de arm aan, maar tegen de knie. En daarna raakt de bal een arm. Dat mag nooit strafbaar hands zijn.
Dat jij het niet eens bent met de spelregel betekend nog niet dat de beslissing verkeerd is.
Dat zeg jij niet, dat zegt Satyr.Waar roep ik dat de beslissing verkeerd is? Ik zei toch dat ik vind dat ze die idiote handsregel moeten aanpassen?
Vertel dat even aan Fortuna, die hebben dan nog een penalty in de Arena tegoed.Dat zeg jij niet, dat zegt Satyr.
Maar er lijkt om dit soort handsballen alleen discussie te ontstaan als het binnen de zestien is. Elders op het veld fluit de scheidsrechter voor dit soort handsballen ook altijd direct.
Dat moment zat niet in de samenvatting?Vertel dat even aan Fortuna, die hebben dan nog een penalty in de Arena tegoed.
Die arm van Nous was buiten het strafschopgebied op moment dat de bal er tegenaan kwam.Vertel dat even aan Fortuna, die hebben dan nog een penalty in de Arena tegoed.
Volgens mij wel ja, maar als de scheids dat niet gezien heeft mag de VAR dat niet corrigeren omdat het buiten de 16 is. VAR mag enkel corrigeren bij direct rood en penalty's volgens mij.Het was dus wel hands.
Dat klopt inderdaad.Volgens mij wel ja, maar als de scheids dat niet gezien heeft mag de VAR dat niet corrigeren omdat het buiten de 16 is. VAR mag enkel corrigeren bij direct rood en penalty's volgens mij.