Champions League 2019-2020

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze vanavond doorkomen, dan liggen ze de volgende ronde er wel uit.
 

JMD

Well-known member
De kwartfinales zijn dus:
Woensdag:
Atalanta Bergamo - Paris Saint Germain
Donderdag:
RasenBallsport Leipzig - Atletico Madrid
Vrijdag:
FC Barcelona - Bayern München
Zaterdag:
Manchester City - Olympique Lyon

De winnaars van de kwartfinales van woensdag en donderdag ontmoeten elkaar in de 1/2 finale (op 18/8) en idem voor de winnaars van vrijdag en zaterdag (op 19/8)
 

Batigoal

Well-known member
Dat passje van Frenkie was geweldig. Verder hoop ik dat Messi nog minimaal 5 jaar door gaat met voetballen. Wat een genot om te zien.

Als team houdt Barça inderdaad niet over. FC Bayern is te goed in vorm en ook Man City heeft gewoon meer kwaliteiten. Die twee gaan het samen uitmaken, met de Duitsers als favoriet denk ik.
 

JMD

Well-known member
Jep. Messi mag nog wel even door (net als Ronaldo)...

Ik hoop alleen dat Messi nog een keer naar een andere club gaat, het gezegde 'but can he do it at a rainy Tuesday night in Stoke?' kan natuurlijk alleen maar met ja beantwoord worden, maar ik hoop hem nog eens in de PL te zien. (en Ronaldo twijfelt ook over verder gaan bij Juve, zou mooi zijn als beide heren in het Premiership uitkomen)
 

Mario

Well-known member
Jep. Messi mag nog wel even door (net als Ronaldo)...

Ik hoop alleen dat Messi nog een keer naar een andere club gaat, het gezegde 'but can he do it at a rainy Tuesday night in Stoke?' kan natuurlijk alleen maar met ja beantwoord worden, maar ik hoop hem nog eens in de PL te zien. (en Ronaldo twijfelt ook over verder gaan bij Juve, zou mooi zijn als beide heren in het Premiership uitkomen)

Gewoon naar PSV
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, de echte grote voetballers eindigen hun carrière met een kampioenschap met Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Zo, binnen 2 minuten 1 grote kans aan beide kanten, leuke start.

Hup Atalanta!
 

JMD

Well-known member
Wel leuk deze opzet. Bij succes maar ieder jaar zo doen.
Dat bedacht ik me van de week ook... Gewoon vanaf de kwartfinale in 2 dicht bij elkaar liggende stadions en dan enkele duels. Voordeel is dat je ook ruimte op de kalender krijgt (scheelt toch 2 duels). In normale tijden kunnen dan de supporters gewoon naar die 'finalesteden'.
 
Bovenaan