Champions League 2019-2020

Kielse Rat

Well-known member
Mooi dat Leipzig, waren van in het begin de enige ploeg die probeerde te voetballen. Zonde van Atalanta gisteren, dat had nog eens een halve finale geweest.
 

Batigoal

Well-known member
Hoppakee het voetbal heeft gewonnen! Mooi dat Traditionsverein Leipzig door is.

Zonder gekheid, zelfs de grootste criticasters van het Red Bull-concern moeten inmiddels toegeven dat ze bij hun clubs een eigen stijl hebben ontwikkeld qua spel en beleid. Het zal voorlopig niet genoeg zijn om een landstitel van Bayern af te pakken, maar er staat een prima club.
 

Wigboldus

Well-known member
Die voorassist gisteren bij de 2-1 was echt Briljant. Als Messi of Frenkie dat zouden doen zou hij 100x herhaald worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoppakee het voetbal heeft gewonnen! Mooi dat Traditionsverein Leipzig door is.

Zonder gekheid, zelfs de grootste criticasters van het Red Bull-concern moeten inmiddels toegeven dat ze bij hun clubs een eigen stijl hebben ontwikkeld qua spel en beleid. Het zal voorlopig niet genoeg zijn om een landstitel van Bayern af te pakken, maar er staat een prima club.

Zeker. Het is totaal niet de club die lukraak met miljoenen successen koopt.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het is ook gewoon een leuke ploeg om te kijken. Gaan gewoon uit van hun eigen sterkte, en er lopen heel wat goede voetballers rond. Vooral Sabitzer vind ik een ondergewaardeerde speler, dat tikje bij die 2-1 was echt subliem.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo voor het eerst sinds lange tijd weer eens een wedstrijdje live op TV volgen.
Was er sinds Corona gewoon nog niet van gekomen; geen zin in gehad.
Ik hoop dat de heertjes mij gaan vermaken.

HUP Mooi potje voetbal!!!
 

JMD

Well-known member
Ik viel te laat binnen, heb de opstellingen niet gezien, maar zijn ze de verdedigers vergeten ofzo???
 
Bovenaan