Champions League 2019-2020

Eef de Kip

Well-known member
Ja ik begrijp wat je bedoelt maar ik vind een kartonnen bord nou eenmaal niks, nog nepper iig dan een computerprojectie maar joh, we gaan het niet eens worden.
 

Mario

Well-known member
Ja ik begrijp wat je bedoelt maar ik vind een kartonnen bord nou eenmaal niks, nog nepper iig dan een computerprojectie maar joh, we gaan het niet eens worden.

In Zuid Korea hadden ze toch sexdolls op de tribune gezet, wellicht ook nog een idee :D
 

U.G.

Well-known member
Jammer dat er geen publiek bij kan, anders was dit wel heel leuk geweest voor Lissabon.

Hoewel daar blijkbaar nog een besluit over moet vallen begrijp ik inmiddels.
 
Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Jammer dat er geen publiek bij kan, anders was dit wel heel leuk geweest voor Lissabon.

Hoewel daar blijkbaar nog een besluit over moet vallen begrijp ik inmiddels.

De woordvoerder van de UEFA gaf aan dat hoogstwaarschijnlijk er geen publiek bij zal zijn, hij voegde alleen toe "maar je weet nooit wat er gebeurt in deze tijd". Met andere woorden, alleen als de ontwikkelingen rondom het coronavirus plotseling flink de goede kant uit gaan is er een kans op publiek. Dat wordt dus gewoon zonder publiek.
 

Batigoal

Well-known member
De hervatting van de Champions League wordt waarschijnlijk niet in Portugal gespeeld, maar 'gewoon' in de steden van de thuisploegen.
 

JMD

Well-known member
De hervatting van de Champions League wordt waarschijnlijk niet in Portugal gespeeld, maar 'gewoon' in de steden van de thuisploegen.
De resteren 4 1/8 finales bedoel je dan neem ik aan? Want de 1/4, 1/2 en finale gaan over 1 duel.
 

JMD

Well-known member
Kwartfinale:
Real of City - Lyon of Juve
Leipzig - Atletico
Napoli of Barcelona - Chelsea of Bayern
Atalanta - Paris SG

1/2 finale
w1 - w3
w2 - w4

Dus Leipzig, Atletico, Atalanta of Paris SG in de finale...
En City, Juve, Barcelona en Bayern komen elkaar dus tegen voordat ze in de finale willen komen (tenzij ze al eerder uitgeschakeld zijn)
 
Bovenaan