Als je toch iets op de tribune wilt laten zien, zet dan kartonnen poppen neer zoals bij Borussia Mönchengladbach. Dat ziet er wel aardig uit, maar bij die projecties zoals in Spanje lijkt net alsof je een computerspel zit je kijken.
Niet als je in incognitomodus die pagina bekijkt...Het artikel zit achter een betaalmuur.
Het is in ieder geval iets echts, en niet een computer animatie.Dat vind ik dan weer belachelijk, een kartonnen pop op een tribune.
Een kartonnen bord echt, ok.
Klopt, zag ik ook al, maar dit was een AD_artikel...Bij de Telegraaf lukt dat niet meer.
Ja ik begrijp wat je bedoelt maar ik vind een kartonnen bord nou eenmaal niks, nog nepper iig dan een computerprojectie maar joh, we gaan het niet eens worden.
Jammer dat er geen publiek bij kan, anders was dit wel heel leuk geweest voor Lissabon.
Hoewel daar blijkbaar nog een besluit over moet vallen begrijp ik inmiddels.
De resteren 4 1/8 finales bedoel je dan neem ik aan? Want de 1/4, 1/2 en finale gaan over 1 duel.De hervatting van de Champions League wordt waarschijnlijk niet in Portugal gespeeld, maar 'gewoon' in de steden van de thuisploegen.
De resteren 4 1/8 finales bedoel je dan neem ik aan? Want de 1/4, 1/2 en finale gaan over 1 duel.
Zojuist bevestigd door de UEFA.De hervatting van de Champions League wordt waarschijnlijk niet in Portugal gespeeld, maar 'gewoon' in de steden van de thuisploegen.
Parijs dan maar. Sympathieke club.
Die worden er uitgeflikkerd door Atlético in de halve finale. Het blijft PSG.