Champions League 2019-2020

Abubakari

Well-known member
Met z'n allen kijken hoe vaak de Ligt in de fout gaat vanavond :duim:

Dat was zo leuk bij Utrecht-PSV met Viergever dat je vaker zo naar voetbalwedstrijden wil gaan kijken?

Ik kijk vannacht de samenvattingen, ik kijk alleen Ajax 90 minuten op tv. En oranje.
 

Batigoal

Well-known member
Bij Juve speelt overigens ook ene Ronaldo. Dat is op zich ook best een reden om een wedstrijd uit te zenden.

En aan de andere kant H?wedes, Joao Mario, Krychowiak, Farfan en natuurlijk Smolov. Ook geen verkeerd team om naar te kijken!

Maar inderdaad niet de meest leuke wedstrijd die er tussen zit. Zendt dan de andere wedstrijd uit deze groep, Atletico-Leverkusen uit. Waarschijnlijk is dat veel meer aan elkaar gewaagd. Maar ja, dat zal het grote publiek niet zo aanspreken als een wedstrijd met ??n van de absolute topteams.
 

gevegt

Well-known member
Opvallend dat de scheids tijdens de wedstrijd een nieuw horloge krijgt. Vroeger kregen dat altijd voor de wedstrijd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik geloof best dat het in Itali? anders voetballen is en dat de spitsen beter/sterker zijn, maar dit was echt zwak getimed.

Heel zwak idd, maar wat er vervolgens gebeurde met de verdediging, 3 tegen 2 vond ik ook weinig Italiaans.
 

Batigoal

Well-known member
En dan te bedenken dat Juventus afgelopen zomer nog van Dybala af wilde omdat Sarri liever die dikke Higua?n en a-technische Mandzukic ziet.

Ik heb trouwens bij Turkse clubs altijd het gevoel dat ze dicht tegen resultaten tegen grote ploegen zitten, maar ze nooit over de streep weten te trekken. Gisteravond weer met Galatasaray tegen Real Madrid. Overigens bij Gala geen enkele Turk in de basis. Zie je ook niet vaak dat er helemaal niemand uit het land van de club speelt.

Ook opvallend dat Atalanta het zo slecht doet in de CL als je vaak zo verzorgd ziet voetballen in eigen land.
 

JMD

Well-known member
Heel zwak idd, maar wat er vervolgens gebeurde met de verdediging, 3 tegen 2 vond ik ook weinig Italiaans.
Klopt. Het is ook zeker niet alleen maar de fout van De Ligt, hij heeft eerder de pech dat die bal er alsnog in gaat. Want gebeurt dat niet dan is er voor De Ligt weinig aan de hand. Het zit hem ook niet mee, want elke fout van hem lijkt direct ook een goal te zijn...


Vanavond even allemaal de 2e goal van Leipzig kijken, wat een bal... Leipzig buigt de 0-1 ruststand om naar 2-1.
 
Bovenaan