Champions League 2018-2019

zwammy

Well-known member
Wijnaldum dan. Hadde m gezien in die 3 kwartier tegen Barca? Beter komde ze niet tegen hoor!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach ja, boeiend allemaal wat jullie van de spelers van Liverpool vinden.

CHAMPIONS OF EUROPE!!!
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Jammer dat Messi niet mee deed op Anfield, dan had Barca de finale vast wel gehaald, of niet ouwe Messi likkende Barca fanboy?
 
Bovenaan