Champions League 2018-2019

Abubakari

Well-known member
Net na de 3-0 snel oppe fiets naar mijn werk, daar de rest gekeken, ON-GE-LOOF-LIJK! En dikverdiend. Dat Barcelona deed er vorige week ook al niks aan met hun luie schijtvoetbal en hun gerollebol. Geweldig dat Liverpool het heeft geflikt. En dat zeg ik met over het algemeen een redelijke Barca sympathie. Dit is wat voetbal geweldig maakt. En dan na afloop met zijn allen You never walk alone zingen. Kippenvel!

Ik ga de vbookie even uitbetalen, neem aan dat zwammy dit al wel verwacht had. Gefeliciteerd zwammy, JMD & Jamel.
 

JMD

Well-known member
En dan na afloop met zijn allen You never walk alone zingen. Kippenvel!
Dit. Maar ook mooi dat de Barcelonasupporters gewoon nog meezongen na afloop. Klasse!

Ik ga de vbookie even uitbetalen, neem aan dat zwammy dit al wel verwacht had. Gefeliciteerd zwammy, JMD & Jamel.
Dank. Oke, kampioen zou ik mooier vinden (want voor het eerst in bijna 30 jaar), maar een eventuele 6e 'Cup met Grote Oren' zou een hele mooie grote pleister op die wond zijn wat mij betreft.
(enige nadeel: ik heb 1 juni een bruiloft... En het bruidspaar zijn geen voetballiefhebbers.... )
 

RickPSV

Active member
Dit is toch echt lekker hoor... geweldig! En hoe erg je dit Liverpool ook gewoon gunt!
Ik hoor nu wel trouwens veel mensen zeggen van ''Ajax vs Liverpool in de finale'', maar Ajax is nog niet door. Ze moeten morgen nog, maar kom op Ajax!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Barcelona heeft ook echt geen r??t laten zien he? Ja, tuurlijk krijgen ze een kansje of twee, maar die krijgt Heerenveen ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Net na de 3-0 snel oppe fiets naar mijn werk, daar de rest gekeken, ON-GE-LOOF-LIJK! En dikverdiend. Dat Barcelona deed er vorige week ook al niks aan met hun luie schijtvoetbal en hun gerollebol. Geweldig dat Liverpool het heeft geflikt. En dat zeg ik met over het algemeen een redelijke Barca sympathie. Dit is wat voetbal geweldig maakt. En dan na afloop met zijn allen You never walk alone zingen. Kippenvel!

Ik ga de vbookie even uitbetalen, neem aan dat zwammy dit al wel verwacht had. Gefeliciteerd zwammy, JMD & Jamel.

Dank je!

Man oh man, wat een wedstrijd! Liverpool wint dit op pure wilskracht. Een teamprestatie van op papier mindere voetballers. Tranen in mijn ogen bij die beelden na afloop. Wat een team joh!
 

Abubakari

Well-known member
Op het sportjournaal had Klopp het vanavond nog over "probably our last game in the CL", wilde er voor eigen publiek nog wel even wat van maken. Is wel redelijk gelukt volgens mij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Barcelona heeft ook echt geen r??t laten zien he? Ja, tuurlijk krijgen ze een kansje of twee, maar die krijgt Heerenveen ook.

Voor rust was er helemaal niets aan de hand. Liverpool schoot elke bal blind over de zijlijn en Barcelona kon iedere keer vrij makkelijk onder de druk vandaan spelen. Zie ook stukje van Kieft in de pauze. Daarnaast krijgen ze 4 of 5 uitstekende kansen en dan na rust die kans van Suarez en daarna vallen ze compleet in slaap en kunnen ze het niet meer omdraaien. Wat zal Messi mijmerend terugdenken aan de tijd van Iniesta, Puyol, Xavi. Wat hij nu om zich heen heeft staan is schrijnend. Die laatste minuten waren om te janken. Omsingeling en dan steeds verprutsen door een pass achter de man of een verkeerde aanname. Totaal niet 'des Bar?a'.

Verder niets dan lof voor Klopp en Liverpool. Hij laat zijn ploeg zonder al te veel vernuft en techniek gewoon als een razende machine spelen. Heel knap.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op het sportjournaal had Klopp het vanavond nog over "probably our last game in the CL", wilde er voor eigen publiek nog wel even wat van maken. Is wel redelijk gelukt volgens mij.

De man is vreemd, wat theatraal en oogt soms maniakaal. Maar bovenal is hij echt een geweldige manager. Als je ziet hoe hij omgaat met elke selectiespeler. Maar ook hoe hij dit team volledig naar zijn hand heeft gezet. Mooi hoor.
 

erka

Well-known member
De man is vreemd, wat theatraal en oogt soms maniakaal. Maar bovenal is hij echt een geweldige manager. Als je ziet hoe hij omgaat met elke selectiespeler. Maar ook hoe hij dit team volledig naar zijn hand heeft gezet. Mooi hoor.

Kieft zei ook nog...ergens m?et Klopp wel een goede trainer zijn, anders laat je Dortmund en Liverpool niet zover boven je kunnen uitstijgen altijd.
 

Abubakari

Well-known member
PES5 zei:
Die laatste minuten waren om te janken. Omsingeling en dan steeds verprutsen door een pass achter de man of een verkeerde aanname. Totaal niet 'des Bar?a'.

Verbaasde mij ook, goal valt in de 78' minuut, + blessuretijd 17 minuten om te scoren en gewoon niet ??n keer gevaarlijk worden.
 

Jacco

Well-known member
Tja, dit forum is een soort van Feyenoord forum, toch? En Liverpool speelde als een verbeterde versie van Feyenoord. Al die sympathie voor de engelsen hier is logisch.
 

Pascallovic

Well-known member
Tja, dit forum is een soort van Feyenoord forum, toch? En Liverpool speelde als een verbeterde versie van Feyenoord. Al die sympathie voor de engelsen hier is logisch.
Heb niks met Feyenoord of Liverpool. Bij zo'n affiche als gisteren hoop ik gewoon op een mooie pot en je dan zoiets krijgt voorgeschoteld is dat fantastisch en kan ik genieten. Dat zonder dat ik sympathie voor Liverpool heb omdat ze Engels zouden zijn.
 
Bovenaan