Champions League 2017-2018

Pascallovic

Well-known member
Leuk dat die commentator er een leuk praatje van maakt, maar de progressie qua spel in de CL zie ik echt niet hoor.

JMD

Well-known member
De slechtste prestatie van een NL club ooit in de CL-groepsfase was PSV in 1992-1993, toen het slechts 1 puntje wist te behalen in 6 duels.
Gaat Feyenoord de eerste NL ploeg worden met 0 uit 6 in de groepsfase CL? Die kans wordt steeds groter met 0 uit 4 en nog duels te gaan tegen City en Napoli

Susa

New member
Die Brazilianen van Shakhtar zijn altijd zo goed he. Wat een prima scouts hebben ze daar.

Het werk van onze Jan Streuer lijkt me.

Verder worden de Cl avonden een kwelling op deze manier. Laten we hopen dat City het een beetje rustig aan gaat doen..

Max

Administrator
Forumleiding
Het werk van onze Jan Streuer lijkt me.

Verder worden de Cl avonden een kwelling op deze manier. Laten we hopen dat City het een beetje rustig aan gaat doen..

Het is inderdaad bepaald geen feestje. Ik kijk nou niet echt uit naar Napoli thuis.

Batigoal

Well-known member
Die nu spelen, zitten er toch al een jaar of 4, 5?

Ja of 3. Maar ze zijn wel goed gescout. Een aantal van hen heeft in het verleden zelfs de stap naar een topcompetitie kunnen maken. En Bernard, Marlos en Taison zouden dat ook wel kunnen.

Gaat lekker met Bosz in Dortmund. Die haalt de kerst niet eens op deze manier.

Bovenaan