Champions League 2017-2018

JMD

Well-known member
Jones maakte vorig jaar toch een betrouwbaardere indruk... Deze had ie wel mogen hebben...
 

Batigoal

Well-known member
Op basis waarvan is Bo?tius terug gehaald? Ik vind het prima, maar die kan er nog steeds geen reet van.
 

Maasveld

Well-known member
Berghuis verdedigt juist wel heel vaak mee.
Ik bedoel te zeggen dat het aan de gemaakte afspraken kan liggen. Een opkomende back hoeft niet altijd door de buitenspeler verdedigd te worden. Doorgaans kan een middenvelder dat ook goed opvangen. Maar dat is dus afhankelijk van de gemaakte afspraken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik bedoel te zeggen dat het aan de gemaakte afspraken kan liggen. Een opkomende back hoeft niet altijd door de buitenspeler verdedigd te worden. Doorgaans kan een middenvelder dat ook goed opvangen. Maar dat is dus afhankelijk van de gemaakte afspraken.

Ach so. Ja, dan moet je inderdaad bij Gio zijn. Al staat hij niet echt bekend om zijn tactische vernuft.
 

JFK

Well-known member
Op basis waarvan is Bo?tius terug gehaald? Ik vind het prima, maar die kan er nog steeds geen reet van.

Goed vraag.
De eerste drie, vier wedstrijden waren best goed te noemen. Wat ie daarna "presteerde" was echt om te janken.
 
Bovenaan