Champions League 2017-2018

U.G.

Well-known member
Mooi zo, een laatste kans om Real toch nog op haar bek te zien gaan, Liverpool zal een maatje te groot zijn.

Ja maar dat was volgens jou PSG ook. Je hebt je rechten verspeeld brah ;)


Heerlijk man, 26 mei vanuit mijn Lisboa de boys nog ??n keer hun truukje zien doen, respect trouwens voor de allerlaatste overgebleven moedige tegenstander.

A por la 13 :duim: Caralho.
 

Fenerium

Member
Ja maar dat was volgens jou PSG ook. Je hebt je rechten verspeeld brah ;)

Klopt, ik had eerlijk gezegd verwacht dat het Bayern wel zou lukken om dat overschatte teampje van de kaart te vegen. Het is zonde dat ze het in eigen huis hebben weggegeven.
 

U.G.

Well-known member
Klopt, ik had eerlijk gezegd verwacht dat het Bayern wel zou lukken om dat overschatte teampje van de kaart te vegen. Het is zonde dat ze het in eigen huis hebben weggegeven.

Ken je nagaan, dit hopen mensen nu alweer drie jaar(!!!)..het lukte al die tijd nie-mand om ze uit te schakelen. Het is een lange zit idd, ik ga de haters begrijpen :D
 

Fenerium

Member
Ken je nagaan, dit hopen mensen nu alweer drie jaar(!!!)..het lukte al die tijd nie-mand om ze uit te schakelen. Het is een lange zit idd, ik ga de haters begrijpen :D

Tja, ik vind het een klote club man, vooral de fans... niet de Spaanse fans maar bepaalde figuren in Nederland die Messi 1 wedstrijd zijn ploeg niet op sleeptouw zien nemen en hem gelijk bestempelen als net niet voetballer.
 

U.G.

Well-known member
Tja, ik vind het een klote club man, vooral de fans... niet de Spaanse fans maar bepaalde figuren in Nederland die Messi 1 wedstrijd zijn ploeg niet op sleeptouw zien nemen en hem gelijk bestempelen als net niet voetballer.

Inderdaad best jammer van die mensen, net zo jammer als de mensen die dan op hun beurt om dit soort wel hele vage en futiele redenen een club proberen weg te drukken.....in hun beleving dan. Toont karakter :duim: Jullie zijn geen liefhebbers, eerder slachtoffers.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Tja, ik vind het een klote club man, vooral de fans... niet de Spaanse fans maar bepaalde figuren in Nederland die Messi 1 wedstrijd zijn ploeg niet op sleeptouw zien nemen en hem gelijk bestempelen als net niet voetballer.
Mwaoh, dat gesubsidieerde, in het wit geklede, zanggroepje achter het doel is toch ook wel erg treurig moet ik zeggen.
 

Miramar

Well-known member
Tja, ik vind het een klote club man, vooral de fans... niet de Spaanse fans maar bepaalde figuren in Nederland die Messi 1 wedstrijd zijn ploeg niet op sleeptouw zien nemen en hem gelijk bestempelen als net niet voetballer.
Sommige Spaanse fans ook. Club van Franco tegen de rest.
 

Fenerium

Member
Inderdaad best jammer van die mensen, net zo jammer als de mensen die dan op hun beurt om dit soort wel hele vage en futiele redenen een club proberen weg te drukken.....in hun beleving dan. Toont karakter :duim: Jullie zijn geen liefhebbers, eerder slachtoffers.

Fan zijn van Real ben je ook alleen maar omdat de prijzenkast zo vol zit..... beetje vergelijkbaar met fan zijn van Ajax.
 

U.G.

Well-known member
Fan zijn van Real ben je ook alleen maar omdat de prijzenkast zo vol zit..... beetje vergelijkbaar met fan zijn van Ajax.

Het is idd veel oprechter om voor kleinere barrio-clubjes te gaan als Barca of Bayern. Je hebt ( weer ) helemaal gelijk.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben in Portugal ook niet voor Sporting, Benfica of Porto maar voor Gruppo Sportivo Lagoa. Dat is gewoon het nieuwe cool. Vroeger was ik voor Ajax, toen voor vijfde klasser VV Groningen, maar die zijn in no time naar de eerste Klasse gepromoveerd en zijn nu in de race voor een promotie naar de hoofdklasse, dus die moet ik ook weer vervangen. Ga nu maar voor Potetos, lijkt mij een redelijk safe keus.
 

U.G.

Well-known member
Ik ben in Portugal ook niet voor Sporting, Benfica of Porto maar voor Gruppo Sportivo Lagoa. Dat is gewoon het nieuwe cool. Vroeger was ik voor Ajax, toen voor vijfde klasser VV Groningen, maar die zijn in no time naar de eerste Klasse gepromoveerd en zijn nu in de race voor een promotie naar de hoofdklasse, dus die moet ik ook weer vervangen. Ga nu maar voor Potetos, lijkt mij een redelijk safe keus.

In ieder geval geen Ajax in Nederland, maar in Portugal moet je juist w?l Benfica eren. Het is een complexe leer, die van Fenerium.
 

Fenerium

Member
In ieder geval geen Ajax in Nederland, maar in Portugal moet je juist w?l Benfica eren. Het is een complexe leer, die van Fenerium.

Benfica is gewoon een succesvolle club, ze staan wel steeds in een finale. Mijn voorkeur voor Benfica in Portugal komt eigenlijk door het embleem, die van Porto heeft wel wat weg van een gokkast. Smaken verschillen natuurlijk.
 

Joost

Well-known member
De finale van de Champions League is wel echt een succesnummer. Hotelkamers die plots gecanceld worden en vervolgens voor het 4 voudige te boeken staan, Real Madrid dat tickets terugstuurt omdat er geen reismogelijkheden zijn, Liverpoolfans die 2 dagen voor de finale horen dat hun vlucht niet kan landen en dus gecanceld wordt...
 
Bovenaan