Champions League 2017-2018

Kielse Rat

Well-known member
Met de toenemende WK-gekte zou je al bijna vergeten dat er nog een CL-finale moet gespeeld worden. Hopelijk wordt deze finale een stuk beter dan die teleurstellende Europa League-finale.
 

SanMark.

Well-known member
Nou er staan wel twee teams in de finale die willen aanvallen. Verwacht een wedstrijd in een gigantisch hoog tempo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Notabene de Week van het Nederlandse bier. Dus ik snap die Lederhose ook niet zo goed.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nou er staan wel twee teams in de finale die willen aanvallen. Verwacht een wedstrijd in een gigantisch hoog tempo.

Ik verwacht vooral een felle start van Liverpool. Die gaan Real proberen van in het begin bij de keel te grijpen. Real gaat wat meer afwachten en dan proberen toe te slaan wanneer Liverpool wat verzwakt. Zo heb ik het ze al geregeld zien doen in de knock-out fase.
 

JFK

Well-known member
Ik verwacht vooral een felle start van Liverpool. Die gaan Real proberen van in het begin bij de keel te grijpen. Real gaat wat meer afwachten en dan proberen toe te slaan wanneer Liverpool wat verzwakt. Zo heb ik het ze al geregeld zien doen in de knock-out fase.

De eerste counter van Real en dan is he Ronaldo die de 1-0 aantekent.
 
Bovenaan