Maher ook weer als vanouds vooral dribbelend, steeds verder van de vijandelijke goal af.
JMD Well-known member 30 sep 2015 #481 Maher ook weer als vanouds vooral dribbelend, steeds verder van de vijandelijke goal af.
erka Well-known member 30 sep 2015 #482 Zullen we PSV in het Europa-PSV topic doen? Wel zo handig, anders zitten we in 2 topics door elkaar.
SanMark. Well-known member 30 sep 2015 #483 JMD zei: Maher ook weer als vanouds vooral dribbelend, steeds verder van de vijandelijke goal af. Klik om te vergroten... Je zit in het verkeerde topic.
JMD zei: Maher ook weer als vanouds vooral dribbelend, steeds verder van de vijandelijke goal af. Klik om te vergroten... Je zit in het verkeerde topic.
M Maasveld Well-known member 30 sep 2015 #484 Een prachtige schwalbe van Raffael levert een penalty op. Mis natuurlijk.
JMD Well-known member 30 sep 2015 #485 2-0 CSKA>... Dat was ook wel te verwachten, want als Aad de Mos iets voorspelt komt altijd het tegenovergestelde uit.
2-0 CSKA>... Dat was ook wel te verwachten, want als Aad de Mos iets voorspelt komt altijd het tegenovergestelde uit.
JMD Well-known member 30 sep 2015 #487 Eresd?g? zei: Poulsen erin? Klik om te vergroten... Gewoon het hele elftal wisselen. Ongelooflijk... Wat een lusteloze bende En dit had 3-0 moeten zijn.
Eresd?g? zei: Poulsen erin? Klik om te vergroten... Gewoon het hele elftal wisselen. Ongelooflijk... Wat een lusteloze bende En dit had 3-0 moeten zijn.
erka Well-known member 30 sep 2015 #489 Zal ik de titel anders even veranderen in "2e PSV in Europa topic"
JMD Well-known member 30 sep 2015 #490 Eresd?g? zei: Spelen ze zondag ook zo? Klik om te vergroten... Geen idee. Dat merk je zondag wel.
M Maasveld Well-known member 30 sep 2015 #497 Raffael speelt de houthakkers van City helemaal dronken. Gladbach verdient nu wel de pingel, maar de 5de man ziet op 1 meter afstand niet dat Stindl gevloerd wordt. Die laatste krijgt geel.
Raffael speelt de houthakkers van City helemaal dronken. Gladbach verdient nu wel de pingel, maar de 5de man ziet op 1 meter afstand niet dat Stindl gevloerd wordt. Die laatste krijgt geel.
Kielse Rat Well-known member 30 sep 2015 #498 Prima voetbal van M?nchengladbach. Al vrees ik dat ze het zich in de tweede helft nog gaan beklagen dat ze nog niet gescoord hebben.
Prima voetbal van M?nchengladbach. Al vrees ik dat ze het zich in de tweede helft nog gaan beklagen dat ze nog niet gescoord hebben.
Kielse Rat Well-known member 30 sep 2015 #499 JMD zei: Dat was ook wel te verwachten, want als Aad de Mos iets voorspelt komt altijd het tegenovergestelde uit. Klik om te vergroten... Die l*l moet ook gewoon eens van het scherm blijven. Ik erger me elke keer doodziek aan hem.
JMD zei: Dat was ook wel te verwachten, want als Aad de Mos iets voorspelt komt altijd het tegenovergestelde uit. Klik om te vergroten... Die l*l moet ook gewoon eens van het scherm blijven. Ik erger me elke keer doodziek aan hem.