Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
United wint met 2-1.

PSV dus nog steeds koploper.... Mag nog 4 duels zo blijven.
 

Maasveld

Well-known member
Het zal wel een Limburgs kwaaltje zijn.
Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.
 

Eresd?g?

Banned
Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.
Zo! Daar noem je ook een voorbeeld. Daar werden we zo hard genaaid, ik voel het nog steeds...
 

Kielse Rat

Well-known member
Was voor mij gewoon een terechte pingel. Johnson tikt hem duidelijk aan, natuurlijk laat Aguero zich daar vallen. Wel een erg rotte manier om te verliezen voor M?nchengladbach, dus ik begrijp de frustratie. Die Christensen viel me overigens zeer goed mee, veel meer dan Demichelis en Otamendi aan de overkant. Je zou durven zeggen dat die jongen in het huidige Chelsea ook wel zijn kans had gekregen. Dahoud heeft me ook wel kunnen bekoren. Komt wel goed met M?nchengladbach. Kwaliteit genoeg in het team, die gaan weer gewoon voor Europees spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.

Zo zo met een voorbeeld komen van 5 jaar terug. Zeer sterk.
 
Bovenaan