Ja natuurlijk krijgt City er dan wel weer eentje.
Ja natuurlijk krijgt City er dan wel weer eentje.
Gebeurde niet veel anders. Klein tikje en de aanvaller gaat heel gewillig naar de grond.BMG had er in de eerste al 1 die er geen was.
Deze kan je geven.
Gebeurde niet veel anders. Klein tikje en de aanvaller gaat heel gewillig naar de grond.
Ook Raffael werd licht geraakt. Daarbij werden 2 zuivere pingels onthouden.Dat zeker, maar die pingel van BMG was een zuivere schwalbe. Dus BMG mag niet klagen.
Gebeurde niet veel anders. Klein tikje en de aanvaller gaat heel gewillig naar de grond.
Ben je in de Roda JC modus Maasveld?
Nee, ik constateer slechts. Al met al heeft BMG de nederlaag grotendeels aan zichzelf te danken door de kansen niet af te maken en niet adequaat genoeg op te ruimen.Ben je in de Roda JC modus Maasveld?
Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.Het zal wel een Limburgs kwaaltje zijn.
Zo! Daar noem je ook een voorbeeld. Daar werden we zo hard genaaid, ik voel het nog steeds...Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.
Ach, ik hoor/lees ook nog vaker Ajacieden over hun thuiswedstrijd tegen Real Madrid van 4 of 5 jaar geleden klagen, dus daar zal het dus niet aan liggen. Internationale wetten is inderdaad een betere verklaring.