gevegt
Well-known member
Aanvaard.Laat maar ik ging te ver, MILF is eigenlijk ook meer mijn ding, ouder moet het niet worden.
Excuses
Je bent een sieraad voor het forum, dit meen ik zonder een greintje cynisme.
Aanvaard.Laat maar ik ging te ver, MILF is eigenlijk ook meer mijn ding, ouder moet het niet worden.
Excuses
Straks is nog even te zien dat het een terechte strafschop was.
Tackle word er buiten ingezet maar op het moment van raken is het er binnen.
Straks is nog even te zien dat het een terechte strafschop was.
Tackle word er buiten ingezet maar op het moment van raken is het er binnen.
Het linkerbeen van Torres wordt als eerste geraakt en stond/zweefde op dat moment nog duidelijk buiten het strafschopgebied.Juist. Maar iedereen, behalve die commentatort uiteraard, heeft toch gezien dat contact binnen de beruchte lijnen bevond?
Mooie pot heur. Met een mooie winnaar.
Het linkerbeen van Torres wordt als eerste geraakt en stond/zweefde op dat moment nog duidelijk buiten het strafschopgebied.
Het Guardiola-syndroom slaat weer toe. Zogenaamd het hele jaar fantastisch voetballen, maar het seizoen als een nachtkaars uit laten gaan. Is ook een kunst. Als ze zich daar maar van bewust zijn bij Manchester City.
Ik denk dat het een gebrek aan kwaliteit is. Dit jaar zaten ze er wat dichterbij, maar andere jaren was het verschil heel duidelijk met de ploeg waarvan ze verloren. Bij een Barca had hij toen een Messi die vaak het verschil maakte, tezamen met andere topspelers. Nu mist hij net een Messi en in plaats daarvan speelt een Coman. Dat scheelt nog wel een slok op een borrel.Daar had hij bij Bar?a anders geen last van.
Ik denk dat het m met zit in de zwakke van de Duitse competitie.
Tegen het eind van de competitie wanneer ze toch al (zo goed) als kampioen zijn is de scherpte er blijkbaar af.
Dat was in Spanje niet het geval.
Het Guardiola-syndroom slaat weer toe.
Met eerste keuze Robben heeft Guardiola ook de finale niet gehaald in zijn eerste seizoen.Was Messi reservespeler onder Guardiola?
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Vind ik heel niet erg dat er zo'n syndroom bestaat
Was Messi reservespeler onder Guardiola?
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Het is maar dat je het weet!Stoer!
Voor wie zijn we vanavond?
Waar is die ouwe lul?Ligt eraan voor wie JFK is.
Die rooie natuurlijk.Voor wie zijn we vanavond?