Champions League 2015-2016

Bonehead

Well-known member
Straks is nog even te zien dat het een terechte strafschop was.

Tackle word er buiten ingezet maar op het moment van raken is het er binnen.

Juist. Maar iedereen, behalve die commentatort uiteraard, heeft toch gezien dat contact binnen de beruchte lijnen bevond?

Mooie pot heur. Met een mooie winnaar.
 

Maasveld

Well-known member
Straks is nog even te zien dat het een terechte strafschop was.

Tackle word er buiten ingezet maar op het moment van raken is het er binnen.

Juist. Maar iedereen, behalve die commentatort uiteraard, heeft toch gezien dat contact binnen de beruchte lijnen bevond?

Mooie pot heur. Met een mooie winnaar.
Het linkerbeen van Torres wordt als eerste geraakt en stond/zweefde op dat moment nog duidelijk buiten het strafschopgebied.
 

Batigoal

Well-known member
Het Guardiola-syndroom slaat weer toe. Zogenaamd het hele jaar fantastisch voetballen, maar het seizoen als een nachtkaars uit laten gaan. Is ook een kunst. Als ze zich daar maar van bewust zijn bij Manchester City.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het kan nu niet meer, maar stel je het scenario voor dat de finale tussen Bayern en City zou gaan en City eindigt als 5e in de Premier League. Dan zou Guardiola zelf kunnen bepalen of hij volgend seizoen met City Champions League zou spelen of niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Het Guardiola-syndroom slaat weer toe. Zogenaamd het hele jaar fantastisch voetballen, maar het seizoen als een nachtkaars uit laten gaan. Is ook een kunst. Als ze zich daar maar van bewust zijn bij Manchester City.

Daar had hij bij Bar?a anders geen last van.
Ik denk dat het m met zit in de zwakke van de Duitse competitie.
Tegen het eind van de competitie wanneer ze toch al (zo goed) als kampioen zijn is de scherpte er blijkbaar af.
Dat was in Spanje niet het geval.
 

Pascallovic

Well-known member
Daar had hij bij Bar?a anders geen last van.
Ik denk dat het m met zit in de zwakke van de Duitse competitie.
Tegen het eind van de competitie wanneer ze toch al (zo goed) als kampioen zijn is de scherpte er blijkbaar af.
Dat was in Spanje niet het geval.
Ik denk dat het een gebrek aan kwaliteit is. Dit jaar zaten ze er wat dichterbij, maar andere jaren was het verschil heel duidelijk met de ploeg waarvan ze verloren. Bij een Barca had hij toen een Messi die vaak het verschil maakte, tezamen met andere topspelers. Nu mist hij net een Messi en in plaats daarvan speelt een Coman. Dat scheelt nog wel een slok op een borrel.
 

U.G.

Well-known member
Vind ik heel niet erg dat er zo'n syndroom bestaat ;)

Ik zie je nu vaker sneren uitdelen aan Guardiola Raul, was dit vroeger al zo of que passou ?

Ronaldo doet naar alle waarschijnlijkheid straks 'gewoon' mee tegen City, eerlijk gezegd, wat mij betreft speelt hij voor Real enkel en alleen nog de finale. De jongen speelt alles, laat zich nooit wisselen, Real staat nu waar het staat door hem. Hij is geblesseerd en heeft straks nog een EK voor de boeg met een mooie Portugese lichting. Als hij straks, eind mei, weer mank aan komt lopen bij de verzameling in Alcochete van de Portugese selectie, lijkt het mij zaak ( voorlopig ) afscheid te nemen van deze baas der eindbazen.
 
Bovenaan