Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Beetje stoer doen met de moeder van gevegt, volgens mij krijg je hem zometeen gewoon in de poepert van JMD

De druiven zijn wel erg zuur vandaag.

Ga nu maar gauw je traantjes drogen... En dan met een kusje van je papa of mama gauw naar bed. Eerst je even laten voorlezen over Barcelona en Bayern en de grote boze buitenwereld en scheidsrechters die geen 10 penalty's aan die clubs geven.
 

Janssen

Well-known member
Champions League 2015-2016

De druiven zijn wel erg zuur vandaag.

Ga nu maar gauw je traantjes drogen... En dan met een kusje van je papa of mama gauw naar bed. Eerst je even laten voorlezen over Barcelona en Bayern en de grote boze buitenwereld en scheidsrechters die geen 10 penalty's aan die clubs geven.

Haha ja joh ga er serieus op in, ongelofelijke dwaas. En laat mijn ouders erbuiten mongool.
 

SanMark.

Well-known member
Straks is nog even te zien dat het een terechte strafschop was.

Tackle word er buiten ingezet maar op het moment van raken is het er binnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat een gezellige boel hier, geen idee dat een wedstrijd tussen een Duitse en een Spaanse club zo gevoelig kan liggen in Nederland. ;)

Bayern voetballend, maar Atl?tico net iets effectiever. Dat tweede weegt altijd door in een halve finale. Ik denk dat Atl?tico hem ook wel gaat pakken dit jaar. Ze hebben de voorbije jaren genoeg laten zien dat ze Real de baas kunnen zijn en dit team is minstens even goed als dat van 2 jaar geleden. (dit in de veronderstelling dat ik Real niet zie verliezen van City morgen)

@Susa: Jep, ben ik overigens heel grote fan van, al van toen hij bij Monaco speelde. Voorlopig nog geen basisspeler bij de Rode Duivels, maar in mijn ogen moet hij dat altijd zijn.
 

gevegt

Well-known member
Opvallend dat jij jouw post niet serieus vindt en die van mij wel...

Het laatste woord haalt verder je hele post onderuit.
Met het laatste ben ik het eens.
Het op de man spelen is al discutabel, familie er bij halen is gewoon not done. Je kopieert vanavond gewoon Ska. Dat is niet alleen lachwekkend, maar ook een beetje zielig.
 

JMD

Well-known member
Met het laatste ben ik het eens.
Het op de man spelen is al discutabel, familie er bij halen is gewoon not done. Je kopieert vanavond gewoon Ska. Dat is niet alleen lachwekkend, maar ook een beetje zielig.
Ik kopieer niemand. Ik was vanavond voor Atleti. Moet ik dan gaan zeggen dat de rest ook allemaal copycats zijn omdat het merendeel voor Bayern was, nee toch?

Morgen ben ik voor Real. Ik meld het alvast even.
 
Bovenaan