Champions League 2015-2016

Batigoal

Well-known member
Ik ben er nog niet uit voor wie ik nu ben eigenlijk. Ik vermoed Bayern vanwege Robben en Muller, maar die ploeg lijkt zijn frisheid een beetje kwijt.

Ik heb het gevoel dat dit ieder jaar het geval is sinds Guardiola. Onder Heynckes waren de eerste maanden wat minder, maar leek de ploeg wat fitter en scherper te zijn aan eind van het seizoen
 

Marinos

Well-known member
Ik heb dot jaar het gevoel dat dit sinds zijn aankondiging Is dat hij naar City gaat.

Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik het voetbal allemaal niet heel erg volg dis wie weet Is het een ongegrond onderbuik gevoel hoor.
 

SanMark.

Well-known member
Mwah, verrassing.
Ze waren 2 jaar geleden al een paar seconden van de titel verwijderd.

Clubs die qua begroting een derde hebben van de topclubs als Real, Barca , Bayern, PSG alle Engelse clubs en die mogelijk de titel halen vind ik wel degelijk een verrassing.

Plus het is ook nog een club die bijna elk jaar hun beste speler kwijt raakt.
 

Makanaky

Well-known member
De meerwaarde van geld vervaagt naarmate er heel veel kan worden uitgegeven. Atletico kan dat ook en voert een goed (aankoop)beleid.
 

Kielse Rat

Well-known member
Gelukkig gebeurde er de laatste 20 minuten nog wel wat, maar elk risico werd geschuwd en dan krijg je zo'n wedstrijd. Jammer, hopelijk morgen beter.
 

Jef400

Well-known member
Dat ben ik niet met je eens. Ik kan mij een AZ-Olympiakos herinneren waar geen fluit te beleven viel Janssen.
 

Pascallovic

Well-known member
Een halve finale tussen Inter en AC Milan komt ook in dat rijtje, of die bagger CL-finale tussen Bayern en Valencia.
 
Bovenaan