JMD
Well-known member
Ging om uitdelen en incasseren. Barcelona maakt zelf veel minder overtredingen.
In het algemeen klopt dat, maar de smerigste waren vanavond juist van Suarez en Neymar.
Ging om uitdelen en incasseren. Barcelona maakt zelf veel minder overtredingen.
Tja, scheids stond er bovenop en zag het niet. Die is wel klaar dit seizoen.
De fout zit bij de assistent. De scheids ziet hands, en kan dan niet de lijn van de 16m zien. Dat hoort de assistent te zien.
Je was me net voor...Wederom wordt de CL dus niet twee jaar op rij gewonnen door dezelfde ploeg.
Nah, op een meter afstand zie je die lijn toch wel?
De fout zit bij de assistent. De scheids ziet hands, en kan dan niet de lijn van de 16m zien. Dat hoort de assistent te zien.
Al zou je gelijk hebben, dan horen ze met elkaar te praten. Deze scheids gaat voorlopig echt geen CL meer fluiten.
Replay van de 1974-finale...Atletico - Bayern lijkt me wel wat.
Dat doet een scheids alleen als hij twijfelt. Hij stond er zo dichtbij dat hij het zelf gezien moet hebben. Ik kan mij niet voorstellen dat de grens zag dat het er buiten was.Als team hebben ze het fout. Maar als de scheids in zijn oren krijgt te horen dat het een vrije trap is vertrouw je de assistent, die ziet het het best of het binnen of buiten is.
Dan wordt het dus Atl?tico - Bayern. Ook mooi.Doe maar Atl?tico-Real in de halve finale. Kan Atl?tico hun buur nog maar eens een hak zetten.
Zo het voetbal heeft gewonnen.
:duim: