Daarom, iedereen weet welke kroegen ze wanneer moeten ontwijken.
Wat ben ik blij dat ik in een klein stadje woon waar 't ook gewoon best gezellig is zonder al te veel Noordlingen.
En eigenlijk is dat heel erg, maar wel beter als je gewoon een leuke avond zonder gezeik wilt hebben.
Ik maak mij nu al zorgen om 'dochterlief' van 15. Die gaat de komende carnaval voor het eerst echt carnaval vieren. Tot vorig jaar was het een beetje onschuldig rondhangen in het dorp tijdens en na de optocht, maar nu worden de kaarten voor de tent-avonden en zalencentra geregeld. Het is volgens mij de bedoeling dat ze zaterdag in Losser en zowel op zondag als maandag naar Oldenzaal gaat. Op de vraag hoe ze dan denkt thuis te komen op zondag en maandag volgt een onnozel 'zien we wel, taxi of zo'. Ik hou mijn hart vast, mijn vrouw slaapt er nu al onrustig van.
Ik maak mij nu al zorgen om 'dochterlief' van 15. Die gaat de komende carnaval voor het eerst echt carnaval vieren. Tot vorig jaar was het een beetje onschuldig rondhangen in het dorp tijdens en na de optocht, maar nu worden de kaarten voor de tent-avonden en zalencentra geregeld. Het is volgens mij de bedoeling dat ze zaterdag in Losser en zowel op zondag als maandag naar Oldenzaal gaat. Op de vraag hoe ze dan denkt thuis te komen op zondag en maandag volgt een onnozel 'zien we wel, taxi of zo'. Ik hou mijn hart vast, mijn vrouw slaapt er nu al onrustig van.
Jamel, jij bent echt een onvoorstelbaar zacht ei aan het worden, hahaha.
En bovendien heb je nog gewoon gelijk ook.
Mooi h?? Ik sta er zelf ook nog weleens van te kijken hoe ik de afgelopen jaren veranderd ben in een ongelooflijk positief en vredelievend mens. En ik kan je trouwens vertellen dat ik het leven daardoor een heel stuk leuker ben gaan vinden.
Huh? Je hebt me nou nooit de indruk gegeven dat dat ooit volledig anders was, of heb ik hier die zure, chagrijnige en agressieve Jamel niet meegemaakt?