Carnaval/Vastelaovend

Fregge

Well-known member
Wat ben ik blij dat ik in een klein stadje woon waar 't ook gewoon best gezellig is zonder al te veel Noordlingen. (niet dat ik zeg dat Noordlingen niet gezellig zijn)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ben ik blij dat ik in een klein stadje woon waar 't ook gewoon best gezellig is zonder al te veel Noordlingen.

Dat zegt ook niks. Ik heb tien jaar in Hellevoetsluis gewoond, waar het uitgaansgebied bestaat uit een kroeg of vier, een skihut en een soort van discotheek. Ook daar moet je opletten welke kroeg je binnen loopt. Idioten heb je overal.

zwammy

Well-known member
En eigenlijk is dat heel erg, maar wel beter als je gewoon een leuke avond zonder gezeik wilt hebben.

Mwah, ik ga met carnaval ook niet naar het paviljoen (kroeg HK NAC) in Breda. Ik vier ook gewoon feest met mijn 'eigen' volk. Mensen die een gram of 3 naar binnendouwen zijn mij net iets te ver van de kaart om nog normaal mee te kunnen praten. Net als dat ik niet naar de kroegen ga waar 16 jarig volk rondloopt.

Fregge

Well-known member
Oh ja, dat is ook wel hoor. Alcohol maakt sommige mensen agressief. Hier in Veghel wonen ook niet alleen maar lieverdjes. Het is alleen dat we daar geen 'last' hebben van Randstedelingen. Dat als er ruzie is, het in ieder geval een Veghelse is. Of uit de regio.

De Groene Scout

Well-known member
Ik maak mij nu al zorgen om 'dochterlief' van 15. Die gaat de komende carnaval voor het eerst echt carnaval vieren. Tot vorig jaar was het een beetje onschuldig rondhangen in het dorp tijdens en na de optocht, maar nu worden de kaarten voor de tent-avonden en zalencentra geregeld. Het is volgens mij de bedoeling dat ze zaterdag in Losser en zowel op zondag als maandag naar Oldenzaal gaat. Op de vraag hoe ze dan denkt thuis te komen op zondag en maandag volgt een onnozel 'zien we wel, taxi of zo'. Ik hou mijn hart vast, mijn vrouw slaapt er nu al onrustig van.

erka

Well-known member
Ik maak mij nu al zorgen om 'dochterlief' van 15. Die gaat de komende carnaval voor het eerst echt carnaval vieren. Tot vorig jaar was het een beetje onschuldig rondhangen in het dorp tijdens en na de optocht, maar nu worden de kaarten voor de tent-avonden en zalencentra geregeld. Het is volgens mij de bedoeling dat ze zaterdag in Losser en zowel op zondag als maandag naar Oldenzaal gaat. Op de vraag hoe ze dan denkt thuis te komen op zondag en maandag volgt een onnozel 'zien we wel, taxi of zo'. Ik hou mijn hart vast, mijn vrouw slaapt er nu al onrustig van.

Mijn enige carnaval ooit was in mijn studietijd met een stel Tukkers op hun uitnodiging in Oldenzaal. Die kunnen er ook wat van daar.

Jamel

Administrator
Forumleiding

Als je dochter een verstandige meid is, met een vriendengroep die deugt dan zal het allemaal wel goed komen. Vergeet niet dat het overgrote deel gewoon voor de gezelligheid gaat en dat als je je onder verstandige mensen bevindt dat de kans dat het misgaat heel klein is.

Eef de Kip

Well-known member
Voor een meier door je neus snuiven zodat je een meier aan drank die je naar binnen hebt gegooid beter kunt handlen. Ik kan het maar niet begrijpen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamel, jij bent echt een onvoorstelbaar zacht ei aan het worden, hahaha.

JFK

Well-known member
Gaat Janssen ook carnevallen in Oldenzaal?
Zo ja, dan moet dochter DGS maar thuisblijven.

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb haar al wel eens meegegeven dat ze in Oldenzaal niet om mag gaan met jongens van Quick'20.
Dat is meer een stukje dat hoort bij de opvoeding.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jamel, jij bent echt een onvoorstelbaar zacht ei aan het worden, hahaha.

Mooi h?? Ik sta er zelf ook nog weleens van te kijken hoe ik de afgelopen jaren veranderd ben in een ongelooflijk positief en vredelievend mens. En ik kan je trouwens vertellen dat ik het leven daardoor een heel stuk leuker ben gaan vinden.

erka

Well-known member
Eens, ze moet het gewoon proberen. En liever dat ze er zo open over is, dan stiekem.

Eef de Kip

Well-known member
Mooi h?? Ik sta er zelf ook nog weleens van te kijken hoe ik de afgelopen jaren veranderd ben in een ongelooflijk positief en vredelievend mens. En ik kan je trouwens vertellen dat ik het leven daardoor een heel stuk leuker ben gaan vinden.

Huh? Je hebt me nou nooit de indruk gegeven dat dat ooit volledig anders was, of heb ik hier die zure, chagrijnige en agressieve Jamel niet meegemaakt?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh? Je hebt me nou nooit de indruk gegeven dat dat ooit volledig anders was, of heb ik hier die zure, chagrijnige en agressieve Jamel niet meegemaakt?

Nee op zich klopt dat wel. Ik ben nooit aggresief geweest. Wel zwartgallig en negatief. In mezelf gekeerd. Maar dat is op het forum wellicht nooit zo aan de oppervlakte geweest. De mensen die mij in het echt kennen zullen wel die verandering hebben gezien.

Bovenaan