Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Schoonmaak gaat door ook Robbert Schilder en Matias Jones krijgen geen contract verlenging. Alleen over Kevin Jansen is nog geen besluit genomen.

Had persoonlijk Schilder er wel bijgehouden

Bernardo

Well-known member
Klopt, Cambuur alle moeite voor gedaan om zijn papieren boel rond te krijgen. Gebruikt Hake hem niet. Beleid weer, gelukkig komt de lat een stuk hoger te liggen aankomend seizoen.

Bernardo

Well-known member
Toch knap als je dat naar 2 maanden meetrainen nog niet gezien heb dan, voordat dat je hem en contract aanbood.

Bernardo

Well-known member
Clubs in de KKD mogen vanaf volgend seizoen zelf kiezen of ze willen spelen met interland weekenden. Cambuur heeft er voor gekozen om wel te gaan spelen, goed keuze. Weg met die maandagavond!

Bernardo

Well-known member
Robertha heeft nog een contract voor een jaar, Cambuur wil Robertha voor langere tijd vastleggen. Henkie ziet het blijkbaar in hem zitten

Max

Administrator
Forumleiding
Wij afgelopen dinsdag al 17.500. Die 32.000 van dit seizoen lijken we net niet te gaan halen.

Max

Administrator
Forumleiding
Cambuur nieuws topic

Zelfde tussenstand als vorig jaar, dus niet zo spannend.

Waar haal jij die vandaag? Om mij heen hoor ik dit jaar een hoop afhakers en die actie met RvP met een bandje voicemails laten inspreken lijkt mij ook niet uit luxe.

EDIT: Stand schijnt op 26.000 te staan. Bizar.

Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Nou werk aan de winkel, opbouw naar volgend seizoen, een team dat top5 moet spelen.

Van 8 spelers lopen contract nog door. Mous, Wermeskerken, Sambissa, Kallon, Maulun, Robertha, van Deelen en Bos.

Mous zal wel worden verkocht aan een Eredivisie club en Wermeskerken mag transfervrij vertrekken nu Cambuur niet gepromoveerd is.

Atreides

Well-known member
De club is ondertussen in een vergevorderd stadium met een vervanger voor Klok. Hoewel Lukkien geen namen wilde noemen, lijkt Sai van Wermeskerken (24) van SC Cambuur de belangrijkste kandidaat. De back kan door een clausule in zijn contract transfervrij overgenomen worden.bron: dvhn.nl

Beetje goede speler Bernardo? Kun je wat meer vertellen over Sai?

Bernardo

Well-known member
Ik ben geen fan van hem, is aan de bal wel redelijk maar verdedigend kwetsbaar. Snap niet wat een Eredivisie club daarmee moet.

Bovenaan