Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
@reonboeringa: Directeur Ard de Graaf van Cambuur bevestigt dat de gesprekken met Henk de Jong en Sandor van der Heide inmiddels in een afrondende fase zijn. Zo meer info op http://VI.nl

Genot!!!!

Bernardo

Well-known member
Positiviteit, in heel de club. Manier van voetballen die bij Cambuur past, sponsoren die extra willen investeren. Allemaal positieve punten, en daarnaast hij pas bij de club. Heeft een hoop krediet bij de achterban en ideaal om opbouw naar het nieuwe stadion.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Positiviteit, in heel de club. Manier van voetballen die bij Cambuur past, sponsoren die extra willen investeren. Allemaal positieve punten, en daarnaast hij pas bij de club. Heeft een hoop krediet bij de achterban en ideaal om opbouw naar het nieuwe stadion.

2x verliezen en klaar is Kees. Henk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat vind ik toch altijd zo'n apart iets. Sponsoren die dus afhankelijk van een trainer willen investeren. Je steunt de club toch? Ben je dan fan of niet?

Atreides

Well-known member
Dat vind ik toch altijd zo'n apart iets. Sponsoren die dus afhankelijk van een trainer willen investeren. Je steunt de club toch? Ben je dan fan of niet?

Want clubliefde maakt blind?

Het is toch niet heel raar dat je als ondernemer liever geld investeert in een technische leiding waar je heel veel vertrouwen in hebt?

Die Hake is denk ik helemaal geen verkeerde trainer, maar de Jong lijkt me toch echt wel een klasse beter, zeker voor Cambuur.

Pascallovic

Well-known member
Als je weet dat de trainer er niks van kan en/of altijd de verkeerde spelers haalt, dan zou ik als sponsor ook even wachten met investeren ondanks clubliefde. Stel dat Frank de Boer je trainer wordt, dan zou ik als sponsor mijn bedenking hebben of dat wel een goede keuze is waar ik mijn geld in wil investeren met spelers.

Abubakari

Well-known member
Hake slaagt er met doodsaai voetbal in 15de te staan. Als je niet hoger komt dan plek 15, doe dat dan met spektakelvoetbal. Heb je er nog wat aan.
Nee, Hake is helemaal niks.

Maar met de Jong is het bij Bernardo ook in no time weer #Henkieout, dus ja, wat maakt het out.

Pascallovic

Well-known member
Slim. Hoef je ze maar 2 jaar een afkoopsom mee te geven als je ze weer ontslaat volgend jaar zoals alle Cambuurtrainers.

Bernardo

Well-known member
@LC_Sport: Cambuur gaat Henk de Jong en Sandor van der Heide vanmiddag om half vier presenteren. Dat gebeurt niet in het stadion, maar bij het WTC. Daar vinden de bedrijvencontactdagen plaats. De locatie is gekozen omdat daar in 2021 het nieuwe stadion van Cambuur moet verrijzen.

GENOT!!!!!

Bernardo

Well-known member
Grote schoonmaak door HdJ en SvdH.

SC CAMBUUR LICHT OPTIE VAN ZESTAL EN GAAT NIET DOOR MET TIEN SPELERS
27 maart 2019, 13:42
SC Cambuur gaat zeker door met zes spelers waarvan het contract komende zomer afloopt. De opties in de contracten van Sai van Wermeskerken, Issa Kallon, Nigel Robertha, Pieter Bos, Robin Maulun en David Sambissa zijn gelicht, waardoor zij ook volgend seizoen te bewonderen zijn in het geel-blauw.

Voor een tiental spelers komt er na dit seizoen wel een einde aan hun Cambuur-hoofdstuk. Dit betreft Emmanuel Mbende, Kevin Schindler, Robert van Koesveld, Daan Boerlage, Tyrone Conraad, Julian Calor, Andrejs Ciganiks, Nino van den Beemt, Kevin van Kippersluis en Matthew Steenvoorden.

Of Kevin Jansen, Matias Jones en Robbert Schilder ook volgend seizoen speler zijn van SC Cambuur is nog even afwachten. Hierover wordt in een later stadium een beslissing genomen. Het contract van de aanvoerder is in eerste instantie wel formeel opgezegd.

cambuur.nl

Bernardo

Well-known member
Denk dat ik de gouden verlenging wel pak.:duim:

Standaard of gouden verlenging
Naast de standaard verlenging, waarbij het toegangsrecht wordt bijgeschreven op je huidige pas, kun je dit jaar ook kiezen voor een gouden seizoenkaart. Hiermee verleng je voor de rest van de tijd in het huidige stadion. Je krijgt dan niet alleen letterlijk een nieuwe gouden seizoenkaart, maar bij de overstap naar het nieuwe stadion is het stoeltje waar je op hebt gezeten van jou. Daarbovenop ontvang je ook nog eens 20% korting op je eerste seizoenkaart in het nieuwe stadion. Wees er wel snel bij, want de gouden seizoenkaart is beschikbaar tot 1 mei.

http://cambuur.nl/nieuws/wij-staan-o...-jij-toch-ook/

https://youtu.be/ePucRphOVYw

Bovenaan