Bernardo
Well-known member
@reonboeringa: Directeur Ard de Graaf van Cambuur bevestigt dat de gesprekken met Henk de Jong en Sandor van der Heide inmiddels in een afrondende fase zijn. Zo meer info op http://VI.nl
Genot!!!!
Genot!!!!
Positiviteit, in heel de club. Manier van voetballen die bij Cambuur past, sponsoren die extra willen investeren. Allemaal positieve punten, en daarnaast hij pas bij de club. Heeft een hoop krediet bij de achterban en ideaal om opbouw naar het nieuwe stadion.
Dat vind ik toch altijd zo'n apart iets. Sponsoren die dus afhankelijk van een trainer willen investeren. Je steunt de club toch? Ben je dan fan of niet?
Als je weet dat de trainer er niks van kan en/of altijd de verkeerde spelers haalt, dan zou ik als sponsor ook even wachten met investeren ondanks clubliefde. Stel dat Frank de Boer je trainer wordt, dan zou ik als sponsor mijn bedenking hebben of dat wel een goede keuze is waar ik mijn geld in wil investeren met spelers.Dat vind ik toch altijd zo'n apart iets. Sponsoren die dus afhankelijk van een trainer willen investeren. Je steunt de club toch? Ben je dan fan of niet?
Naast veel successupporters zijn er ook veel successponsoren.Dat vind ik toch altijd zo'n apart iets. Sponsoren die dus afhankelijk van een trainer willen investeren. Je steunt de club toch? Ben je dan fan of niet?
Slim. Hoef je ze maar 2 jaar een afkoopsom mee te geven als je ze weer ontslaat volgend jaar zoals alle Cambuurtrainers.