Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Keizer is zelf vertrokken, Dijkhuizen en Maas zijn snel ontslagen ja. Met name Maas deed het dramatisch slecht vorig jaar en die paste ook totaal niet bij Cambuur. Had ruzie met supporters en de media. Het ligt heus niet alleen aan de club en verwachtingen. Al is het huidige bestuur zeker ook voor een groot deel schuldig aan het ontslag van Dijkhuizen. Matige selectie en op belangrijkste posities geen goede spelers.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Grim kan je iig nooit echt meer serieus nemen als hoofdtrainer. Tenzij hij bij Sparta toezeggingen heeft voor volgend seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Foeke was even druk met het geven van interviews over hoe schandalig het was dat Ajax tussentijds de trainer van FC Utrecht heeft gecontracteerd.
 

Bernardo

Well-known member
Haha ja. Blijft lachwekkend hoe die man altijd andere trainers moet aanpakken. Snap wel dat trainers niet onder hem willen werken.
 

Pascallovic

Well-known member
Hans de Koning wat voor de Jupiler League toch een prima trainer is, heeft inmiddels getekend bij RKC. Kan mij voorstellen dat Cambuur ook aan hem gedacht heeft.
 

Bernardo

Well-known member
Hans de Koning wat voor de Jupiler League toch een prima trainer is, heeft inmiddels getekend bij RKC. Kan mij voorstellen dat Cambuur ook aan hem gedacht heeft.

Denk het niet. Voor het rest van het seizoen was het wel een goede optie geweest, voor de langere termijn mwa.
 

Bernardo

Well-known member
@Andor_F: Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."

Had hem hier best wel willen zien, een keer wat anders.
 
Bovenaan