Cambuur nieuws topic

Unregistere

Well-known member
Fred heeft Janssen laten opbloeien, waardoor die een transfer naar AZ maakte en international werd. Als hem dat bij ??n speler van Cambuur ook lukt, is het al een mooi sprookje.
 

Bernardo

Well-known member
Haha geen idee. Misschien heeft Grim, Cambuur ook wel aan het lijntje gehouden. Snap hem ook niet eerlijk gezegd, nu is ie weer assistent en maar voor een half jaar. Terwijl hij bij ons op eigen benen kon staan en voor 2,5 jaar kon tekenen. Blijkbaar toch geen ambitie als hoofdtrainer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Liever assistent bij Sparta dan hoofdtrainer bij trainerskerkhof Cambuur. Ik begrijp het wel.

#comateuzereus
 

SanMark.

Well-known member
Haha geen idee. Misschien heeft Grim, Cambuur ook wel aan het lijntje gehouden. Snap hem ook niet eerlijk gezegd, nu is ie weer assistent en maar voor een half jaar. Terwijl hij bij ons op eigen benen kon staan en voor 2,5 jaar kon tekenen. Blijkbaar toch geen ambitie als hoofdtrainer.

M.a.w. Het dienstverband is bij beide clubs even lang.
 

almere036

Member
Ik zou vol voor Jack gaan nu.

Jack van Gelder mag ik hopen. Van de Gier blijven jullie mooi af.
Nog 1,5 jaar contract. Was al te duur voor NEC, dus denk al helemaal voor Cambuur.

Overigens rare keuze van Grim. Zal wel zijn toegezegd dat hij na het half jaartje van Dick, zelf hoofdtrainer mag worden. Dan snap ik de keuze voor Sparta(Eredivisie).
Al zou Cambuur een logische stap zijn. Grim is nog redelijk onervaren als trainer en heeft bij Cambuur veel krediet. Maarja, heel veel missen jullie er niet aan. Vond hem bij Almere niet zo top.
 

Bernardo

Well-known member
Laatste paar jaren is het drama. Het blijft eeuwig zonde hoe er met Henk is omgesprongen door het bestuur en met name de voorzitter. Baal daar nog steeds van.
 

Bonehead

Well-known member
Dus Fredje gaat aan de slag als hulpje. Je zou verwachten dat je als ontwikkelaar van Janssen toch wel een keer op eigen benen wil staan. Maar ja dat ging in het verleden toch ook niet met onverdeeld succes. Ongetwijfeld zou Fredje als man van de club een streepje voor hebben bij Cambuur. Maar ook ene Keizer speelde het grootste gedeelte van zijn carri?re bij die club en dat was volgens ook geen succes.

Maar belangrijker dan een fatsoenlijke trainer is waarschijnlijk dat de verwachtingen daar eens bijgesteld worden. Want met zo'n trainerskerkhof wordt het nooit wat. En daar zijn niet alleen de trainers debet aan.
 
Bovenaan