Hopelijk zijn dat sponsoren die voetbal wél leuk vinden. Die van FC Groningen houden niet van voetbal.Links westtribune, word alleen tribune sponsoren.
Waar hoor je dat?Serieuze vraag; zometeen is het casco opgeleverd. En dan? Ik hoor in Leeuwarden e.o. dat er veel onzekerheid is. Geld is er nog niet, inrichting/aankleding is nog amper geregeld. Gek dat je daar vanuit Cambuur weinig over hoort.
Of juist wel en dat ze daarom niet meer komen.Hopelijk zijn dat sponsoren die voetbal wél leuk vinden. Die van FC Groningen houden niet van voetbal.
Waarom in hemelsnaam een tribune voor alleen maar sponsoren? En is 2400 op een kleine 15.000 stoelen voor sponsoren niet een beetje veel?
Links westtribune, word alleen tribune sponsoren.
Midden, noordtribune, harde kern.
Rechts oost.
Foto gemaakt vanaf Zuid, daar komt uitvak en oa. invalide vak.
Noord, een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, een capaciteit van 2.400 stoelen
Als Cambuur eredivisie speelt gaat dat sowieso lukken. Spelen nu in de kkd vrijwel elke thuiswedstrijd in een zo goed als uitverkocht stadion, 10.000 toeschouwers.En hoe reëel is het dat die 15.000 plekken gevuld gaan worden?
Vind ik ook, maar zal wel veel geld opleveren.En is 2400 op een kleine 15.000 stoelen voor sponsoren niet een beetje veel?
Zal kijken of ik zaterdag bij Hveen-Excelsior een inzamelingsactie kan houden. Fryske Tobbe lijkt me wel wat.Toevallig is de campagne voor nieuwe stadion naam vandaag gelanceerd. PES5 stadion niet wat?
Alvast wennen aan jouw naam op de gevel?
Alvast wennen aan jouw naam op de gevel?jouwnaam.cambuur.nl
Bewust keuze, supporters hebben meegewerkt aan het ontwerp.Waarom in hemelsnaam een tribune voor alleen maar sponsoren? En is 2400 op een kleine 15.000 stoelen voor sponsoren niet een beetje veel?
Verder: ziet er goed uit, mooi compact stadion, vind het alleen jammer van de hoeken, ik zie liever dichte hoeken. Geldkwestie of expres zo gekozen?
En hoe reëel is het dat die 15.000 plekken gevuld gaan worden?