Cambuur nieuws topic

Jef400

Well-known member
Als er een Ibrahim Affelay trofee voor trainerswissels zou zijn, dan zou deze bij deze uitgereikt kunnen worden.
 

Bernardo

Well-known member
Tja, was niet tegen te houden. Vanaf het begin is het geen match geweest. Heeft een tweede kans gekregen dit seizoen, maar nog steeds dezelfde problemen. Dan is het een keer klaar, en met Henk weer beter was de keuze een stuk makkelijker.

Volgens mij is Sjors best een aardige kerel, harde werken, bezeten van het vak, maar alleen daarmee ga je het niet redden als hoofdtrainer.
 

Bernardo

Well-known member
IMG-20231011-WA0012.jpg


cambuu-2-1920x1080.jpg



IMG-20231011-WA0015.jpg
 

Bernardo

Well-known member
Montage lichtmasten na voltooiing dak Noord

Na het aanbrengen van de luifelconstructie op de Noord-tribune worden de lichtmasten geplaatst. Hiermee zal het stadion het hoogste punt bereiken.

Momenteel wordt er hard gewerkt aan de afwerking van de Oost- en West-tribune, zoals het monteren van de gevels. De werkzaamheden aan buitenkant van Zuid naderen het einde. Aan de binnenkant is hier al gestart met het aanleggen van de technische installaties.

Het veld wordt geleidelijk opgeruimd. Nadat de lichtmasten zijn gemonteerd, wordt ook de laatste rupskraan van het veld gedemonteerd en verwijderd. Vervolgens wordt de transportdoorgang afgesloten en de opening in de tribune afgedicht.
 

Fregge

Well-known member
Gelukkig zit ik op Zuid zondag. Maar ik ga niet gooien hoor. Kaartjes zijn via iemand anders gekomen
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Andor Faber van OF geeft aan dat Reijnen en De Jong zeggen dat de directie eerst bij Ultee langs is gegaan en toen bij Henk de Jong. Dan is dat een ontbijtdate geweest, want om 9.45 stonden hun bolides al bij Henk de Jong voor de deur.

Ook geeft ie aan dat de club nog niet bezig was geweest met eventuele assistenten, maar dat Henk de Jong al wel voorzichtig had gepolst.
Die wist het dus al eerder; de gluiperd.

Ultee en Cambuur was geen match, maar dit zijn wel vieze spelletjes zeg.
 

gevegt

Well-known member
Andor Faber van OF geeft aan dat Reijnen en De Jong zeggen dat de directie eerst bij Ultee langs is gegaan en toen bij Henk de Jong. Dan is dat een ontbijtdate geweest, want om 9.45 stonden hun bolides al bij Henk de Jong voor de deur.

Ook geeft ie aan dat de club nog niet bezig was geweest met eventuele assistenten, maar dat Henk de Jong al wel voorzichtig had gepolst.
Die wist het dus al eerder; de gluiperd.

Ultee en Cambuur was geen match, maar dit zijn wel vieze spelletjes zeg.
Wat een stelletje eikels daar!
Het zou wel heel dom zijn om het andersom te doen.
 

Bernardo

Well-known member
Haha was wachten op deze bijdrage van PES5 ja. Blijft mooi dat hij blijft leveren, is het niet over het stadion dan wel over Henk.

Welkom in de voetbalwereld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Serieuze vraag; zometeen is het casco opgeleverd. En dan? Ik hoor in Leeuwarden e.o. dat er veel onzekerheid is. Geld is er nog niet, inrichting/aankleding is nog amper geregeld. Gek dat je daar vanuit Cambuur weinig over hoort.

Verrassend.
 
Bovenaan