Ska P 187
Well-known member
Je mag als buitenlander geen strafblad hebben in Canada.
En als Canadees zijnde?
Oftewel appels en peren.
Je mag als buitenlander geen strafblad hebben in Canada.
En als Canadees zijnde?
Oftewel appels en peren.
IK ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel Turken zich hier nou 'gegijzeld' voelen. Misschien eens onderzoek naar doen en de resultaten dan sturen naar de Turkse ministerraad ofzo. Ik denk nl dat het nogal wel meevalt met hoeveel Turken zich gegijzeld voelen. Meestal zijn Turken goed ge?ntegreerd alhier en doen ze volop mee in de samenleving.Zullen we ze dan maar vrijlaten op een vliegveld naar Turkije? Heeft DENK zich al uitgelaten?
Verkiezingen. Rutte toont ballen. Kuddevolk trapt erin. Tiswa
Verkiezingen. Rutte toont ballen. Kuddevolk trapt erin. Tiswa
IK ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel Turken zich hier nou 'gegijzeld' voelen. Misschien eens onderzoek naar doen en de resultaten dan sturen naar de Turkse ministerraad ofzo. Ik denk nl dat het nogal wel meevalt met hoeveel Turken zich gegijzeld voelen. Meestal zijn Turken goed ge?ntegreerd alhier en doen ze volop mee in de samenleving.
Volgens het CBS wonen er zo'n 400.000 Turken in Nederland. Dat zijn alleen de eerste en tweede generatie allochtonen. Het aantal kiesgerechtigde Als je de minderjarigen ervan afhaalt, dan kom je uit op ongeveer 300.000 die mogen stemmen.
EDIT: bij de vorige verkiezingen was de opkomst in Nederland ongeveer 50% en kreeg de AKP zo'n 70% van de stemmen. Dat zou dan gaan om zo'n 100.000 mensen.
Turkije dreigt de landingsrechten van Nederlandse vliegtuigen in Turkije in te trekken.
Mooi man als je zulke landen bij de EU wil laten.
Mwah, in deze kon Rutte weinig goed doen. Als hij ballen toont is het niet goed, als hij niks had gedaan is het ook niet goed.
Het is niet meer dan anekdotisch bewijs maar toen bij de presentatie van onze selectie de spelers mochten opkomen met een zelf gekozen liedje kwam een van onze Turkse spelers op met "Schatje mag ik je foto" en een ander met vage muziekfeest op het plein-artiest. Integratie kan ook te ver doorschieten dus.IK ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel Turken zich hier nou 'gegijzeld' voelen. Misschien eens onderzoek naar doen en de resultaten dan sturen naar de Turkse ministerraad ofzo. Ik denk nl dat het nogal wel meevalt met hoeveel Turken zich gegijzeld voelen. Meestal zijn Turken goed ge?ntegreerd alhier en doen ze volop mee in de samenleving.