Nah...heel dat Atlantic City was maffialand, vastgoed en gokken, hij zoekt ze dan zelf wel heel graag op en is er flink op rijker geworden, hij kan dan moeilijk blijven roepen dat z'n 'zielig' persoontje wel mee moest werken met de maffia. Ik denk dat de dwangmatig liegende Hilary hier meer werk van gaat maken dan de Republikeinen tot nu toe hebben gedaan, die waarschijnlijk bang zijn om hun nest op deze manier te 'bevuilen'.
Die Hillary...haar aankomst in Bosni? ...bitch heel je aankomst wordt gewoon gefilmd met een groothoeklens-camera, hoe kan je dan nog zo staan liegen en waarom ?
Hij zit in real estate, tsja hij had ook een manier kunnen vinden om met pinda's verkopen rijk te worden, maar doe je dat niet dan zul je met die gasten, zeker toenertijd, zaken moeten doen.
Zelfde geldt/gold voor politici, vanwege de financiering van campagnes en het kunnen regelen van stemmen via diverse kanalen, waaronder gevangenissen en vakbonden.
Interesante tijd was dat.
Ik weet niet wie ik liever heb, mijn voorkeur had Sanders maar die red het niet, voor mij wordt het van nu af aan, voor zo ver het dat niet was, een grote comedy show. Daar is internet tegenwoordig wel een leuke plaats voor om het op die manier te volgen. Hilary komt op mij nog corrupter over als Trump. Zij zal gewoon doen wat haar financierders haar zeggen te doen, Trump is de financierder.
What you see is what you get? Dat moet nog blijken natuurlijk, maar ik denk dat hij de vloer met haar aan gaat vegen.
Sanders is tot nu toe eigenlijk heel redelijk geweest tegen haar, puur op inhoud. Maar die dame heeft nog een onderzoek vanwege dat server gedoe tegen haar lopen. Ik ben benieuwd wat een Trump allemaal weet, want hij is natuurlijk zo'n lul geweest die haar (man oa) financierde en de gunsten daarvoor gevraagd zal hebben. Ik trek haar gewoon heel slecht en Trump, hoe triest ook, ik moet er om lachen.
Dit zijn wel leuke filmpjes, hoe triest het eigenlijk ook is, ben al lang blij dat die Christenfundamentalisten eruit liggen. Doe dan maar een zakenman.