Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Dat van die vastgoedmaatjes de mafia, tsja misschien niet direct, maar hij zal dat gewoon ontduiken met de dooddoener dat wanneer je toenertijd zaken wilde doen in onroerend goed en bouw je simpelweg niet om de mafia heen kon. Iets dat waar is.

Nah...heel dat Atlantic City was maffialand, vastgoed en gokken, hij zoekt ze dan zelf wel heel graag op en is er flink op rijker geworden, hij kan dan moeilijk blijven roepen dat z'n 'zielig' persoontje wel mee moest werken met de maffia. Ik denk dat de dwangmatig liegende Hilary hier meer werk van gaat maken dan de Republikeinen tot nu toe hebben gedaan, die waarschijnlijk bang zijn om hun nest op deze manier te 'bevuilen'.

Die Hillary...haar aankomst in Bosni? ...bitch heel je aankomst wordt gewoon gefilmd met een groothoeklens-camera, hoe kan je dan nog zo staan liegen en waarom ?
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Nou Turkije geeft aan niet te zullen voldoen aan alle eisen voor het visumvrij reizen. Ze gaan de terreurwet niet aanpassen...
 

Ska P 187

Well-known member
Nah...heel dat Atlantic City was maffialand, vastgoed en gokken, hij zoekt ze dan zelf wel heel graag op en is er flink op rijker geworden, hij kan dan moeilijk blijven roepen dat z'n 'zielig' persoontje wel mee moest werken met de maffia. Ik denk dat de dwangmatig liegende Hilary hier meer werk van gaat maken dan de Republikeinen tot nu toe hebben gedaan, die waarschijnlijk bang zijn om hun nest op deze manier te 'bevuilen'.

Die Hillary...haar aankomst in Bosni? ...bitch heel je aankomst wordt gewoon gefilmd met een groothoeklens-camera, hoe kan je dan nog zo staan liegen en waarom ?

Hij zit in real estate, tsja hij had ook een manier kunnen vinden om met pinda's verkopen rijk te worden, maar doe je dat niet dan zul je met die gasten, zeker toenertijd, zaken moeten doen.
Zelfde geldt/gold voor politici, vanwege de financiering van campagnes en het kunnen regelen van stemmen via diverse kanalen, waaronder gevangenissen en vakbonden.
Interesante tijd was dat.
Ik weet niet wie ik liever heb, mijn voorkeur had Sanders maar die red het niet, voor mij wordt het van nu af aan, voor zo ver het dat niet was, een grote comedy show. Daar is internet tegenwoordig wel een leuke plaats voor om het op die manier te volgen. Hilary komt op mij nog corrupter over als Trump. Zij zal gewoon doen wat haar financierders haar zeggen te doen, Trump is de financierder.
What you see is what you get? Dat moet nog blijken natuurlijk, maar ik denk dat hij de vloer met haar aan gaat vegen.
Sanders is tot nu toe eigenlijk heel redelijk geweest tegen haar, puur op inhoud. Maar die dame heeft nog een onderzoek vanwege dat server gedoe tegen haar lopen. Ik ben benieuwd wat een Trump allemaal weet, want hij is natuurlijk zo'n lul geweest die haar (man oa) financierde en de gunsten daarvoor gevraagd zal hebben. Ik trek haar gewoon heel slecht en Trump, hoe triest ook, ik moet er om lachen.

Dit zijn wel leuke filmpjes, hoe triest het eigenlijk ook is, ben al lang blij dat die Christenfundamentalisten eruit liggen. Doe dan maar een zakenman.

 

U.G.

Well-known member
Hij zit in real estate, tsja hij had ook een manier kunnen vinden om met pinda's verkopen rijk te worden, maar doe je dat niet dan zul je met die gasten, zeker toenertijd, zaken moeten doen.

Ja right...de beste man is dikke maatjes van Salerno geweest, van Cohn en van weet ik wie niet van de oostkust-mobs uit de jaren 70 en 80 ..hij heeft dubieuze deals gesloten met die famlies middenin hun een oorlog, ...hij hoorde er gewoon bij, klaar. Dit soort mannetjes, net als pak ḿ beet een Willem Endstra worden gewoon groter en rijker in nauwe samenwerking met de maffia maar o jee let wel het zijn zelf geen maffiosi, want dat zijn die anderen... ja dikke lul.
 

JMD

Well-known member
Jammer, maar dat visumvrij reizen gaat er sowieso komen.
Zeker weten ja.

Vandaag een normale dag in Turkije, de hoofdredacteur van een niet-Erdoganbevriende krant is opgepakt, voor de rechtbank neergeschoten, hij overleefde het en hoort vervolgens 5 jaar cel eisen, want hij had geheime informatie (over iets triviaals als wapenleveringen aan Syri?) openbaar gemaakt.

Niks aan de hand mensen. Gewoon doorlopen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In Schotland waren gisteren de parlementsverkiezingen geweest. De SNP heeft de absolute meerderheid nipt verloren, maar er blijft een meerderheid voor onafhankelijkheid, omdat de Groenen (als enige andere partij) ook voor onafhankelijkheid zijn en ze samen een meerderheid hebben. Mocht het Verenigd Koninkrijk ervoor kiezen de EU te verlaten, komt er vrijwel zeker een nieuw referendum in Schotland. En in dat geval is de verwachting dat Schotland wel onafhankelijk wordt.

Labour blijft het slecht doen in Schotland, ze zijn nu slechts de 3e partij daar, voor het eerst in ruim 100 jaar hebben de Conservatieven ze ingehaald daar.
 

ALenstra

Well-known member
En Londen heeft in Sadiq Khan een nieuwe burgemeester, de eerste moslim die burgemeester van Londen wordt.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Overigens is hij niet erg populair onder de fanatieke moslims. Hij is met de dood bedreigd door zijn steun voor het homohuwelijk. Ondanks dat, stemde hij er gewoon voor.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja right...de beste man is dikke maatjes van Salerno geweest, van Cohn en van weet ik wie niet van de oostkust-mobs uit de jaren 70 en 80 ..hij heeft dubieuze deals gesloten met die famlies middenin hun een oorlog, ...hij hoorde er gewoon bij, klaar. Dit soort mannetjes, net als pak ḿ beet een Willem Endstra worden gewoon groter en rijker in nauwe samenwerking met de maffia maar o jee let wel het zijn zelf geen maffiosi, want dat zijn die anderen... ja dikke lul.

Zolang je geen brandend kaartje in je hand hebt gehad ben je geen ekte ekte, maar goed er zijn er maar weinig die zo rijk zijn/worden/geboren zijn die hun handen schoon weten te houden. Ik neem aan dat jij ook verondersteld dat Hilary haar handen net ze smerig zijn voor alle cheques die zij in ontvangst neemt. Geld van Wallstreet, gevangenisorganisaties, wapenindustrie en weet ik veel nog meer ontvangen en daar dus beleid voor uitvoeren staat voor mij op minstens hetzelfde niveau als zaken doen met mafia, misschien nog wel een treetje hoger.
Buiten dat vind ik het gewoon een grappige situatie, voor mij is Hilary gewoon de bitch van Trump, ze heeft oa andere voor hem gewerkt, want hij heeft haar betaald en niets voor niets toch?
Verder tsja comic show.
 

U.G.

Well-known member
Zolang je geen brandend kaartje in je hand hebt gehad ben je geen ekte ekte, maar goed er zijn er maar weinig die zo rijk zijn/worden/geboren zijn die hun handen schoon weten te houden.


Niet dat de Amerikaanse politiek, of de politiek an sich, mij boeien kan....ze zoeken het maar lekker uit, maar het is alleen dus die vette hypocrisie weer. Het gaat hier om het staatshoofdschap van de ( nog ) machtigste natie die graag 's werelds morele kompas uithangt. De Rockefellers die tig keren rijker zijn dan Trump zullen idd heus geen schone handjes hebben nee, maar die hebben nooit nadrukkelijk staan socializen met John Gotti of een Libutti en hoeven daar dus nu ook niet over te liegen en de ruggen ernaar te keren, en sowieso gaan die niet voor het presidentschap ! Het is nog allemaal lang niet zo hypocriet als Kennedy destijds, maar dit soort lying kings als president is eigenlijk gewoon een joke.
 

Ska P 187

Well-known member
Okay. Wat ik bedoelde is met wie denk je dat Clinton allemaal handjes heeft staan schudden?
Ik vind Trump interessant omdat niemand hem gefinancierd heeft wat zijn campagne betreft. Bovendien heeft hij zijn resultaten behaald met een schijntje van het geld dat de overige kandidaten in hun campagnes hebben gestoken.
Hij kan dus gewoon doen waar hij zin in heeft.
Klinkt best link eigenlijk.
 

U.G.

Well-known member
Natuurlijk is die Clinton heus wel een regelrechte Wall street bitch, of zal ze in het krijt staan van de wapen-industrie of wat niet. En ze zal er vast over liegen bij het grote publiek maar ze gaat nakomen bij die lui. Dat is politiek voor je. Bush en de Bin Ladens hadden ook vreemde verbanden binnen de bis.

De essentie echter is dat in de contreien van Trump, deze meneer al heeft geprobeerd samen te werken met de Forever Bothering Italians contra de maffia toen deze in NY/NJ z'n klauwen eind jaren tachtig begon kwijt te raken, terwijl ie letterlijk en figuurlijk in de lift heeft gestaan met hen. If it sounds and looks like a rat, it probably is one. In de piekdagen van de maffia stond Kennedy veel flinker bij ze in het krijt en achtte zich eenmaal als president toch immuun en sterk genoeg om zelfs de strijd aan te gaan met ze, toppunt van hypocrisie.

De tijden zijn veranderd en door z'n first hand banden met die gasten vroeger zal Trump wel bedachtzamer en wijzer handelen. Maar eens een rat...
 

Ska P 187

Well-known member
Dan zit hij eindelijk in de goede beroepsgroep.
Weet je, ik vind hem wel vermakelijk en Hillary niet.
Ik zie die muur wel verschijnen.
 

U.G.

Well-known member
Amigo toch, hebben jullie Espanholagem dan geen goeie komieken ofzo waar je je vermaak kan halen.

Hier, de Argentijnen hebben wel humor :


De muur, je maakt een grap nu toch he ? Dat die daarmee de hicks en rednecks in het achterland van VS wil paaien is ??n ding, maar je gelooft dit toch niet echt ?

Die muur gaat niet komen, heeft de beste man zelf al min of meer toegegeven aan de NY times. Mexico is een belangrijke handelspartner die zich ook gewoon m??r kan richten naar China, hij is niet helemaal gek.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik had m al gezien.
The wall just got 10 feet higher, denk ik zo.
Ik doelde eigenlijk meer op mijn desinteresse wat inhoud betreft.
Spaanse komieken tsja, er is niets als de realiteit denk ik zo.
 

JMD

Well-known member
Politieke onschendbaarheid verdwenen voor parlementsleden in Turkije...

Dit wordt echt steeds gekker daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan