Erdogan is ook weer een keer op z'n pukkie getrapt
Premier Rutte heeft het dan toch zomaar laten passeren.Ze steunen gewoon de boeren en nemen dus stelling in een binnenlandse aangelegenheid.
Het repareren van de fout gaat ook nog niet lekker, al kan dat ook door de lichtinval komen.
Aan de andere kant, waarom zo op je pik getrapt zijn als er inderdaad sprake is van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ben benieuwd wat er waar is van die meldingen dat er nog zo'n ballon per ongeluk in Latijns-Amerika zweeft.Het lijkt me trouwens knap ingewikkeld om een onbestuurbare spionageballon op 18km hoogte met hele sterke winden en over duizenden kilometers precies boven bepaalde delen van de VS te krijgen. En bovendien satellieten kunnen vanuit de ruimte elk blikje cola fotograferen, dus waarom zo'n ouderwetse ballon inzetten is mij ook niet duidelijk.
Lang niet van overtuigd dat de VS gelijk heeft.
Aan de andere kant, waarom zo op je pik getrapt zijn als er inderdaad sprake is van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ben benieuwd wat er waar is van die meldingen dat er nog zo'n ballon per ongeluk in Latijns-Amerika zweeft.
Dat dus, vreemd verhaal.Het lijkt me trouwens knap ingewikkeld om een onbestuurbare spionageballon op 18km hoogte met hele sterke winden en over duizenden kilometers precies boven bepaalde delen van de VS te krijgen. En bovendien satellieten kunnen vanuit de ruimte elk blikje cola fotograferen, dus waarom zo'n ouderwetse ballon inzetten is mij ook niet duidelijk.
Lang niet van overtuigd dat de VS gelijk heeft.
'Wind'Ik begreep dat ze denken dat de Chinezen technologie hebben ontwikkeld om die ballon te sturen.
Het blijft natuurlijk wel de VS he.Aan de andere kant, waarom zo op je pik getrapt zijn als er inderdaad sprake is van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ben benieuwd wat er waar is van die meldingen dat er nog zo'n ballon per ongeluk in Latijns-Amerika zweeft.