zwammy
Well-known member
Stephan van Baarle en Tofik Dibi.
Schoof heeft mevrouw Piri vandaag maar weer een keer uitgelegd dat Hamas en Israël niet hetzelfde zijn. Maar gelukkig zijn dat maar 25 zetels.
Stephan van Baarle en Tofik Dibi.
Trump legt hamas even uit hoe we verder gaan. Kunnen we binnenkort weer de straat op tegen de zionisten
Dit is zeker niet in januari begonnen, alleen is er een absurd stijgende lijn gaande, en meneer toughtalk heeft overal onorthodoxe oplossingen voor maar over het grootste en groeiende probleem in publieke ruimte van dat land hoor ik ‘m helemaal niet. Verbaast me overigens niets hoor, maar daardoor heb ik nog iets meer moeite om hem stoer te horen praten over andere zaken , en het buitenland…hou gewoon dan even je bek man denk ik soms. Maar dat ben ik hoor. I know.
Ze schieten alweer op elkaar, dus voor zover het vredesverdrag.Hamas is her en der wat Palestijnse burgers en Israelische soldaten aan het vermoorden en Israel gooit alvast wat bommen op Gaza als opwarmertje voor straks.
Geen nood, J.D. Vance is onderweg.Waar is Trump nu?
Die wil gewoon de eerste president worden die 3 of meer keer vrede in Israël bewerkstelligtWaar is Trump nu?
Ze schieten alweer op elkaar, dus voor zover het vredesverdrag.