Pascallovic
Well-known member
Trump weet het ook al een lange tijd.
Gelukkig is het de Britse overheid voedsel aan het inslaan en het leger aan het voorbereiden tegen rellen alsof het weer oorlog is. De benodigde douaniers zijn daarentegen weer ni?t aangenomen. Dag bij dag begint 'project fear' project reality te worden. Ondertussen blijft mevrouw May maar roepen dat een tweede referendum niet democratisch zou zijn. Wat natuurlijk een gotspe is. Alles wat democratisch besloten is moet ook democratisch herroepen kunnen worden.
Grootste winst is wel dat idioten als Wilders, Baudet, Le Pen en anderen hun grote waffel over het verlaten van de EU totaal hebben kaltgestellt.
Grootste winst is wel dat idioten als Wilders, Baudet, Le Pen en anderen hun grote waffel over het verlaten van de EU totaal hebben kaltgestellt.
Als de uitslag Remain geweest was, had je dit dan ook gezegd als er mensen dan op hadden geroepen voor een 2e referendum??Alles wat democratisch besloten is moet ook democratisch herroepen kunnen worden.
En ook in Itali? begint het te broeien las ik, ik denk dat Brexit pas het begin is. Er gaan echt nog wel meer landen vertrekken, niet komend jaar, maar in 2030 bestaat ?f de EU niet meer, ?f er zijn al flink wat landen weg.Wilders niet hoor.
Ze hebben denk ik geen andere keus.De EU gaat wel veranderen verwacht ik.
Als de uitslag Remain geweest was, had je dit dan ook gezegd als er mensen dan op hadden geroepen voor een 2e referendum??
Eerlijk zeggen.
Ze hebben denk ik geen andere keus.
Als de uitslag Remain geweest was, had je dit dan ook gezegd als er mensen dan op hadden geroepen voor een 2e referendum??
En ook in Itali? begint het te broeien las ik, ik denk dat Brexit pas het begin is. Er gaan echt nog wel meer landen vertrekken, niet komend jaar, maar in 2030 bestaat ?f de EU niet meer, ?f er zijn al flink wat landen weg.
De EU in zijn huidige vorm heeft echt zijn langste tijd gehad. Onbestuurbaar, onbeheersbaar, teveel verschillende landen (met verschillende culturen) in 1 Unie werkt niet. Tenzij je dictator gaat spelen, dat proberen Juncker en Verhofstadt wel, maar dat werkt niet, levert alleen maar meer tegengas op, en jaagt tevens mensen die in de basis wel voor de EU zijn ook 'terug' in het 'minder EU' kamp.
Gewoon terug naar de situatie van 1995, een land of 15 (met ongeveer dezelfde normen en waarden qua economische beleid), en laat het een economische unie zijn met 'vrije handel'. (zoals de oude EEG) Dat werkte perfect.
De EU gaat wel veranderen verwacht ik. Als het VK eenmaal weg is, zal er zonder twijfel gesproken worden over een hervorming. Wat dat betreft zijn ze nu wel wakker geschud. Eerst zullen ze wel Brexit achter de rug willen hebben, maar daarna zullen enkele landen daarin wel het voortouw nemen.
Die deadline van maart 2919 zal gewoon met minimaal een half jaartje worden uitgesteld.
Die deadline van maart 2919 zal gewoon met minimaal een half jaartje worden uitgesteld.