Buitenlandse politiek

Mario

Well-known member
Dit gaat nog een staartje krijgen, ze schudden de handen na ruim een halve eeuw. Vertrouw het voor geen meter.

Kim krijgt de nobelprijs voor de vrede en neemt langzaam de macht over het hele schiereiland over. Daarna de vernietiging alle grote Amerikaanse steden ...
 

SanMark.

Well-known member
Moet dan toch telkens terugdenken aan die beelden van de Minister van Defensie die op een paar meter afstand met luchtafweergeschut werd ge?xecuteerd of beter gezegd weggevaagd. Dat land is niet zomaar gered.

En een zwager werd aan de wilde honden gevoerd.

Kun je de links van die docus plaatsten ?
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik wacht het ook allemaal nog maar even af hoe oprecht Noord-Korea is in al zijn toenaderingspogingen naar Zuid-Korea en de VS. Vorig jaar zaten de heer Trump en Kim Jong-Un elkaar nog als kleine kinderen uit te schelden en te dreigen met een nucleaire oorlog. Er zit gegarandeerd een geopolitieke strategie achter. Ik ben wel heel benieuwd hoe die top tussen VS en Noord-Korea gaat lopen.
 

gevegt

Well-known member
Ik wacht het ook allemaal nog maar even af hoe oprecht Noord-Korea is in al zijn toenaderingspogingen naar Zuid-Korea en de VS. Vorig jaar zaten de heer Trump en Kim Jong-Un elkaar nog als kleine kinderen uit te schelden en te dreigen met een nucleaire oorlog. Er zit gegarandeerd een geopolitieke strategie achter. Ik ben wel heel benieuwd hoe die top tussen VS en Noord-Korea gaat lopen.

N-K heeft de locatie voor atoomproeven opgeblazen. Komt nog bij dat China hun producten wil blijven dumpen over de wereld en speciaal in Amerika. Die zitten in nauwe schoentjes en gaan tijdelijk toezeggingen doen.
 

Batigoal

Well-known member
Heb jij daar echt beelden van gezien ?

Het internet kent geen geheimen. Overigens geen filmpje, maar foto's. Die weinig aan de verbeelding overlaten.

Ondertussen is het Netanyahu himself die een powerpoint-presentatie geeft over de kernwapens van Iran. Waarom gooit Isra?l telkens zelf olie op het vuur?
 

Mario

Well-known member
Ondertussen is het Netanyahu himself die een powerpoint-presentatie geeft over de kernwapens van Iran. Waarom gooit Isra?l telkens zelf olie op het vuur?

Wel mooi dat ze een speciaal lied hebben gemaakt voor Iran.

0071f528-4c9e-11e8-90db-c30208d73450.jpg
 

U.G.

Well-known member
Het internet kent geen geheimen. Overigens geen filmpje, maar foto's. Die weinig aan de verbeelding overlaten.

Datzelfde internet, en niet de minste ( NY Times oa ), roept ook dat er geen executie is geweest, dus ja. Er is een vage satellietfoto in omloop.

Wanneer dat regime mensen liquideert dan worden diegenen steevast uit oude propagandafilmpjes geknipt, alsof ze dus nooit hebben bestaan, en dat is bij deze gozer niet gebeurt.

De twijfels zijn helaas dus re?el, en dat is dus spijtig, want iedereen met een gezond verstand kan heus wel zien dat je te maken hebt met onzuivere koffie in Noord-Korea. Die executie riekt van alle kanten naar fabricage, en d?t wordt helemaal niet weerlegt. Doet er overigens niet toe, want over mensenrechten wordt straks in de onderhandelingen met geen woord over gerept. Dat is een Noord-Koreaanse voorwaarde ! Weten we ook meteen hoe krachtig hun positie is momenteel.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat heb ik ook. We horen allemaal wilde verhalen, zonder dat we bewijs hebben gezien. Net als die minister door wilde honden zou zijn opgegeten. Dat zijn ook maar geruchten, zonder dat we zekerheid hebben dat het daadwerkelijk gebeurd is op die manier.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, natuurlijk is Kim-Jong Un een gevaarlijke gek, dat geloof ik best. Maar laten we niet doen alsof we in het westen geen propaganda te zien krijgen. Er zal veel mis zijn daar, maar welk deel van de berichtgeving klopt en welk deel niet, weten we gewoon niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik denk niet dat hij gekker ala Trump is of dommer als Rutte. Hij speelt de kaarten die hij heeft en wil gewoon, met een beetje luxe, overleven.
Ik zou me als Amerika zijnde er niet druk meer over maken en het probleem lekker Chinees /Koreaans of toch maar weer Japans (mocht al het andere niet werken) maken.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Datzelfde internet, en niet de minste ( NY Times oa ), roept ook dat er geen executie is geweest, dus ja. Er is een vage satellietfoto in omloop.

Wanneer dat regime mensen liquideert dan worden diegenen steevast uit oude propagandafilmpjes geknipt, alsof ze dus nooit hebben bestaan, en dat is bij deze gozer niet gebeurt.

De twijfels zijn helaas dus re?el, en dat is dus spijtig, want iedereen met een gezond verstand kan heus wel zien dat je te maken hebt met onzuivere koffie in Noord-Korea. Die executie riekt van alle kanten naar fabricage, en d?t wordt helemaal niet weerlegt. Doet er overigens niet toe, want over mensenrechten wordt straks in de onderhandelingen met geen woord over gerept. Dat is een Noord-Koreaanse voorwaarde ! Weten we ook meteen hoe krachtig hun positie is momenteel.

Van die minister zijn gewoon foto's hoor. Het kan hooguit een andere Koreaan zijn die door luchtafweergeschut wordt weggevaagd, maar dan nog doet dat niets af aan de brute methodes die dit regime gebruikt.
 

U.G.

Well-known member
Van die minister zijn gewoon foto's hoor. Het kan hooguit een andere Koreaan zijn die door luchtafweergeschut wordt weggevaagd, maar dan nog doet dat niets af aan de brute methodes die dit regime gebruikt.

Ik meende gelezen te hebben dat jij beelden of foto's had gezien van de executie van die minister. Maar no prob verders, my bad. Ik trek nergens ook de bruutheid in twijfel.
 

U.G.

Well-known member
Ik denk niet dat hij gekker ala Trump is of dommer als Rutte. Hij speelt de kaarten die hij heeft en wil gewoon, met een beetje luxe, overleven.
Ik zou me als Amerika zijnde er niet druk meer over maken en het probleem lekker Chinees /Koreaans of toch maar weer Japans (mocht al het andere niet werken) maken.

Trump moet wel. Die langeafstandraket vormt een bedreiging voor Amerikaanse burgers, die moet ie wel uit het speelveld zien te halen.
 

ElSimao

Active member
Trump moet wel. Die langeafstandraket vormt een bedreiging voor Amerikaanse burgers, die moet ie wel uit het speelveld zien te halen.

De perfecte propaganda van het Westen. Het gaat om mensenrechten en het is Noord-Korea dat een bedreiging voor de vrijheid is, niet de VS die overal massaslachtingen aanrichten.
 

U.G.

Well-known member
Demoniseren is op zich ook een tool. Het is vanuit Amerikaans perspectief wel logisch dat ze kunnen blijven doen wat ze doen zonder zelf target te worden.
 
Bovenaan