Buitenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Ik zat laatst een paar docu's te kijken over Noord-Korea en dan gruwel je van de praktijken die daar worden uitgevoerd.
Laten we inderdaad hopen dat er wat moois gaat gebeuren, maar ik ben bang dat we bedrogen uitkomen.

Watje.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat heeft Trump toch mooi geregeld die vrede tussen Noord en Zuid Korea binnen anderhalf jaar. Dat is die nobelprijs voor de vrede winnaar die er 8 jaar voor zat niet gelukt.
 

JFK

Well-known member
Dat heeft Trump toch mooi geregeld die vrede tussen Noord en Zuid Korea binnen anderhalf jaar. Dat is die nobelprijs voor de vrede winnaar die er 8 jaar voor zat niet gelukt.

Trump is de beste President die Amerika ooit heeft gehad. Buiten zijn wijze beleid is het ook nog eens een gentleman.
 

erka

Well-known member
Ja, net als met de VS en Iran h?. Of eenzijdig terugtrekken uit het klimaatakkoord.

Afspraak is afspraak, toch?
 

Batigoal

Well-known member
Ik zat laatst een paar docu's te kijken over Noord-Korea en dan gruwel je van de praktijken die daar worden uitgevoerd.
Laten we inderdaad hopen dat er wat moois gaat gebeuren, maar ik ben bang dat we bedrogen uitkomen.

Moet dan toch telkens terugdenken aan die beelden van de Minister van Defensie die op een paar meter afstand met luchtafweergeschut werd ge?xecuteerd of beter gezegd weggevaagd. Dat land is niet zomaar gered.
 

U.G.

Well-known member
Ik moet echt zeggen dat 'the bad guy' het hier wel h??l knap heeft gespeeld. Eerst met een paar testen de wereld laten zien waar je staat momenteel, een heel halfrond houdt z'n hart vast..dan begint Washington te blaffen en vervolgens volgen er doodleuk gewoon w??r nieuwe testen !

Vervolgens lekker met 'doorgeladen pistool' aan tafel schuiven bij Zuid-Korea en niets, maar dan ook niets, beloven !! Maar wel zicht op verlichting van je sancties en waarschijnlijk ook nog eens de Nobelprijs.

Als er een Gouden Bal bestond voor Presidenten dan mocht Kim Jong Un de zijne alvast per direct gaan ophalen.
 

Fenerium

Member
Dit gaat nog een staartje krijgen, ze schudden de handen na ruim een halve eeuw. Vertrouw het voor geen meter.
 
Bovenaan