JFK
Well-known member
Heeft Stef Blok goed geregeld.
Blok kwam wel in een gespreid bedje terecht. Halbe Zijlstra heeft het voorwerk gedaan en alle hobbels weggenomen.
Dat wordt nog wel eens vergeten helaas.
Heeft Stef Blok goed geregeld.
Blok kwam wel in een gespreid bedje terecht. Halbe Zijlstra heeft het voorwerk gedaan en alle hobbels weggenomen.
Dat wordt nog wel eens vergeten helaas.
Ik zat laatst een paar docu's te kijken over Noord-Korea en dan gruwel je van de praktijken die daar worden uitgevoerd.
Laten we inderdaad hopen dat er wat moois gaat gebeuren, maar ik ben bang dat we bedrogen uitkomen.
Niet door mij. Halbe voor de Nobelprijs!
Dat heeft Trump toch mooi geregeld die vrede tussen Noord en Zuid Korea binnen anderhalf jaar. Dat is die nobelprijs voor de vrede winnaar die er 8 jaar voor zat niet gelukt.
Hoe hij vandaag zo'n Merkel weer ontvangt. Dat kunnen er echt niet veel.Trump is de beste President die Amerika ooit heeft gehad. Buiten zijn wijze beleid is het ook nog eens een gentleman.
Hoe hij vandaag zo'n Merkel weer ontvangt. Dat kunnen er echt niet veel.
Mooi die ontmoeting tussen noord en zuid Korea. Hopelijk een begin naar iets normaals daar.
Iets met een paard en Troje.
Ik zat laatst een paar docu's te kijken over Noord-Korea en dan gruwel je van de praktijken die daar worden uitgevoerd.
Laten we inderdaad hopen dat er wat moois gaat gebeuren, maar ik ben bang dat we bedrogen uitkomen.
Het is een beetje de Messi Ronaldo discussie Kim Jong Un en Trump.
Ik vind Trump meer Strootman.