Hankie
Well-known member
Elk jaar een uur achteruit is weer eens wat anders.Ze zouden best wat toegestopt mogen krijgen als ze de zomertijd afschaffen en de wintertijd weten te behouden.
Elk jaar een uur achteruit is weer eens wat anders.Ze zouden best wat toegestopt mogen krijgen als ze de zomertijd afschaffen en de wintertijd weten te behouden.
Waarom zou je 7 jaar nadat je Premier bent geweest niet bij een bank in de RvC mogen gaan zitten? Nu snap ik dat de directe overstap ongehoord is, maar na 7 jaar zou je toch weleens je handen vrij mogen hebben om waar dan ook in te stappen. Die overstap van Eurlings naar KLM, terwijl ie amper weg was als minister van Verkeer en Waterstaat. Dat was schandalig.Kennelijk heeft ook Balkenende, die premier was tijdens de staatshulp, een baantje bij de ING.
Vind dat ook niet kunnen eigenlijk. Politici weten dat als ze een beetje lief zijn voor multinationals, ze daar na hun carriere nog wat poen kunnen scheppen.
Waarom zou je 7 jaar nadat je Premier bent geweest niet bij een bank in de RvC mogen gaan zitten? Nu snap ik dat de directe overstap ongehoord is, maar na 7 jaar zou je toch weleens je handen vrij mogen hebben om waar dan ook in te stappen. Die overstap van Eurlings naar KLM, terwijl ie amper weg was als minister van Verkeer en Waterstaat. Dat was schandalig.
Dan kun je nooit meer ergens terecht na afloop van je politieke carriere, want je hebt altijd een bepaalde relatie met dit soort grote organisaties.Omdat het politici nogal beinvloedt. Als jij goed voor dat soort organisaties zorgt, zorgen die organisaties op een gegeven moment goed voor jou.
Dan kun je nooit meer ergens terecht na afloop van je politieke carriere, want je hebt altijd een bepaalde relatie met dit soort grote organisaties.
Sterker nog, het zou heel goed zijn als ze na een afkoelperiode een baan nemen buiten de overheid.Waarom zou je 7 jaar nadat je Premier bent geweest niet bij een bank in de RvC mogen gaan zitten? Nu snap ik dat de directe overstap ongehoord is, maar na 7 jaar zou je toch weleens je handen vrij mogen hebben om waar dan ook in te stappen. Die overstap van Eurlings naar KLM, terwijl ie amper weg was als minister van Verkeer en Waterstaat. Dat was schandalig.
*slikt slechte Seth Gaaikema virus grap net op tijd in*
Hahaha dat verklaart waarom hij zo'n lange tijd onder de radar vloog.
Succes ermee kerel, want nu weten we zeker dat je nog meeleest.
CIA begreep ik van gevegt.
Haspel heeft zich laten ombouwen?