Dat de klanten en aandeelhouders klagen lijkt me.
Dat is nog niets in vergelijking wat ze Hamers wilde geven.
Waar diezelfde politiek zo verontwaardigd over is. Ik gun het die Hamers 100x meer dan die ep.
Is dat niet aan het bestuur van het bedrijf zelf? Waarom zou het publiek daar boos over moeten worden?
Ik zie liever dat ze het aan klanten geven dan aan het bestuur, waarom mag ik dat niet vinden?
Je mag het wel vinden maar de vergelijking gaat niet op. Die Europese Commissie en al die andere dingen worden met publiek geld gefinancierd, dus het is het geld van de belastingbetaler dat naar die onzin gaat. Een bank betaalt het gewoon uit eigen middelen.
Eens. Met de kanttekening dat de ING een jaar of 10 terug natuurlijk wel de hand flink moest ophouden bij de Nederlandse staat... Volgens mij heeft de Nederlandse staat toen geld in ING gestoken (= belastinggeld, dus van de belastingbetaler). Is dat inmiddels allemaal al terugbetaald?
Je mag het wel vinden maar de vergelijking gaat niet op. Die Europese Commissie en al die andere dingen worden met publiek geld gefinancierd, dus het is het geld van de belastingbetaler dat naar die onzin gaat. Een bank betaalt het gewoon uit eigen middelen.
Duidelijk. Dan is het dus iets van de ING inderdaad...Ja JMD. Alles terugbetaalt met 3 miljard rente las ik.
Duidelijk. Dan is het dus iets van de ING inderdaad...
Symboolpolitiek dus. Wel moeilijk doen over iemand die ineens meer gaat verdienen, maar de echte geld-over-de-balksmijters niet aanpakken...
Duidelijk. Dan is het dus iets van de ING inderdaad...
Symboolpolitiek dus. Wel moeilijk doen over iemand die ineens meer gaat verdienen, maar de echte geld-over-de-balksmijters niet aanpakken...
Eens. Met de kanttekening dat de ING een jaar of 10 terug natuurlijk wel de hand flink moest ophouden bij de Nederlandse staat... Volgens mij heeft de Nederlandse staat toen geld in ING gestoken (= belastinggeld, dus van de belastingbetaler). Is dat inmiddels allemaal al terugbetaald?
Het is lekker makkelijk om als politicus je af te zetten tegen een topman bij een bank en zo politiek gezien punten te scoren. Je collega's van de Europese instanties aanpakken, heeft veel meer consequenties en daarom schuwen andere politici het. Op de Eurosceptici na natuurlijk.
Niet helemaal waar. De staat heeft de verplichting om de bank te redden als het weer mis gaat. De belastingbetaler draait dan op voor de kosten.
Systeembank, ik vind in principe geen probleem dat die EP's een zak met geld krijgen wanneer ze ook daadwerkelijk zouden leveren.
Ze hebben de zomer/wintertijd bijna afgeschaft. En ze hebben ervoor gezorgd dat er geen grote flessen olijfolie op de tafels in het restaurant staan. Eigenlijk doen ze heel goed werk voor het salaris wat ze krijgen.