Buitenlandse politiek

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Waar ik op doel dat ze ondanks dat zo machtsgeil was, ze een klus opzich nam die niet de hare was. Puur om maar premier te zijn, dat was mijn impressie tenminste
Dat ben ik niet met je eens. Ik was geen fan van haar, maar machtsgeil vond ik ze zeker niet. Ik kreeg nou niet het idee dat ze zo graag die taak op zich nam, maar dat ze het maar deed omdat niemand anders het wilde. Ze was zeker een betere Premier dan Johnson nu is.

JMD

Well-known member
Heb jij de biografie van Johnson gelezen??? Behalve dat Johnson er niet goed uit komt krijg je toch ook een onthutsend beeld van May als prime minister... Over Johnson kan je twijfelen of die geschikt is als prime minister, maar May was dat zeker niet.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Heb jij de biografie van Johnson gelezen??? Behalve dat Johnson er niet goed uit komt krijg je toch ook een onthutsend beeld van May als prime minister... Over Johnson kan je twijfelen of die geschikt is als prime minister, maar May was dat zeker niet.
Beter dan Johnson betekent niet goed... ;)

• Leuk
Waarderingen: JMD

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Klopt. Maar ik was altijd in de veronderstelling dat May het beter deed dan Johnson, nou, daar ben ik van terug gekomen...
May was zeker niet competent, maar ze deed wel wat zij geloofde wat het beste was. Dat kan ik van Johnson niet zeggen, het kan hem helemaal niks schelen, hij heeft geen verantwoordelijkheidsgevoel en is een notoire leugenaar.

JMD

Well-known member
Rusland lijkt net als 8 jaar terug te wachten tot na de Winterspelen om met Oekraïne aan de slag te gaan... NL ambassadeur van Oekraïne geeft aan dat alle NLers zo snel mogelijk het land moeten verlaten. De USA deed al zo'n zelfde oproep.

zwammy

Well-known member
Mooi he, Amerika zegt dat Rusland Oekraïne binnenvalt en Rusland en Oekraïne zeggen beiden dat er niets is.

De EU moet vooral niet denken enige kans te hebben. Maar gelukkig hebben wij een heel sterk kabinet, dat gaat vast goedkomen.

zwammy

Well-known member
Waarschijnlijk wat meer vertrouwen. Dat scheelt altijd wel wat als je je als slaaf naar de eu buigt.

De Wolf

Well-known member
Gaat allemaal om oliegelden. Olie en gas wordt hierdoor alleen maar duurder en dat komt Poetin en Biden wel goed uit.

Bovenaan