Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Ik denk het niet, ondanks dat dit echt basis is aan een eerlijkere welvaartverdeling wereldwijd.
Iets dat zaken als economische vluchtelingen problematiek beter aan zou pakken als een hek van 3 meter hoog.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk het niet, ondanks dat dit echt basis is aan een eerlijkere welvaartverdeling wereldwijd.
Iets dat zaken als economische vluchtelingen problematiek beter aan zou pakken als een hek van 3 meter hoog.

Ik geloof daar niet in. In Afrika is het mede zo kut, omdat er vrijwel uitsluitend Afrikanen wonen. Racist in 1,2,3...
 

Ska P 187

Well-known member
Dan doen wij in ieder geval meer ons deel. Met mijn laatste opmerking trok ik het eigenlijk breder als ik wilde, maar goed.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik woon in Nederland en betaal hier ook netjes mijn belasting.

Misschien heb je hetzelfde probleem als ik, maar ik ben bang dat je dan gewoon dom cq lui bent.
Als jouw belastingadviseur een mooi standaard pakketje zou kunnen aanbieden zodat jij netjes je belastingen op de kaaimaneilanden zou kunnen betalen dan ben je toch een naieve sukkel als je het niet doet?
Kom niet met moreel gelul aanzetten he!
 

gevegt

Well-known member
Misschien heb je hetzelfde probleem als ik, maar ik ben bang dat je dan gewoon dom cq lui bent.
Als jouw belastingadviseur een mooi standaard pakketje zou kunnen aanbieden zodat jij netjes je belastingen op de kaaimaneilanden zou kunnen betalen dan ben je toch een naieve sukkel als je het niet doet?
Kom niet met moreel gelul aanzetten he!

Ik ben gewoon dom.
Misschien zelfs wel volslagen idioot.
 

Ska P 187

Well-known member
The collective suicide daar zijn we zelf al volop mee bezig. We fokken niet genoeg, daarom hebben we ook buitenlanders nodig. Belangrijker is waar haal je ze vandaan.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat vind jij... (vul een naam in) zijn moeder dacht er anders over.
Of gaat dit te ver?

edit heb m al aangepast, moet niet denken aan een schorsing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan