Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
In Duitsland zit een man vast die een 4 jarig kind heeft misbruikt en later vermoord. Het kind was een vluchteling.
Hoewel een tikje onsmakelijk, gaat de discussie nu wat er in het land aan de hand zou zijn als een vluchteling een Duits kind dit had aangedaan.

De man heeft gisteren bekend en aangegeven dat hij er ook nog eentje van 6 te pakken heeft genomen.
 

zwammy

Well-known member
Tja, als je daarover moet discussieren. De ene zet je levenslang vast en die andere zet je ook levenslang vast lijkt me.
 

gevegt

Well-known member
Het is natuurlijk wel een beetje cynisch als je tijdens een protestmars hoort dat moeders en vaders bang zijn dat hun kind iets wordt aangedaan door asielzoekers.
 

Shayman

New member
Alle Duitsers het land uit!

Dan wordt Limburg wel heel leeg.

gevegt zei:
Het is natuurlijk wel een beetje cynisch als je tijdens een protestmars hoort dat moeders en vaders bang zijn dat hun kind iets wordt aangedaan door asielzoekers.

Ik was ook even wat cynisch dat die familie de oorlog in Bosni? ontvlucht was blijkbaar; waren ze dan al 20 jaar op de vlucht? Natuurlijk wel een idioot die ze wat mij betreft de rest van z'n leven achter een hek moeten houden ook al gun ik hem persoonlijk een wat beroerder lot.
 

gevegt

Well-known member
Elke keer als ik het nieuws over dat vliegtuig wat boven de Sina? is neergestort zie, krijg ik het idee dat er een Nederlandse F16 in de buurt was.
 

gevegt

Well-known member
Met een piloot die heel hard "BOEM" riep.

Zoiets ja.
Ik kan het niet helpen, maar zie zo voor me dat Poetin over een paar dagen voor de grap verklaart dat het een F16 van ons was.
De reactie van Rutte als hij dat bericht krijgt moet historisch zijn.
 

zwammy

Well-known member
Oeps. als Europa de regering in Libi? niet erkent laat dat land ook honderdduizenden gelukzoekers door naar Europa. Ook willen ze daar graag net als Turkije wel zo'n 3 miljard voor.

Roept u maar gevegt, heeft mutti Merkel het nog steeds goed aangepakt of is ze toch een beetje dom geweest?
 

Keyser S?ze

New member
Is Merkel niet gewoon een communistische vazal van Poetin? Zij is Oost-Duitse en hij heeft jarenlang als KGB'er in Oost-Berlijn gezeten.

Dat Merkel op die post is neergezet om West-Europa onderuit te halen.
 

gevegt

Well-known member
Oeps. als Europa de regering in Libi? niet erkent laat dat land ook honderdduizenden gelukzoekers door naar Europa. Ook willen ze daar graag net als Turkije wel zo'n 3 miljard voor.

Roept u maar gevegt, heeft mutti Merkel het nog steeds goed aangepakt of is ze toch een beetje dom geweest?

Sinds wanneer heeft Libi? een regering?
Humaan gezien heeft Merkel natuurlijk nog steeds gelijk. Financieel heeft ze ook een medestander gekregen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24692861/__Vluchteling_goed_voor_Duitse_welvaart__.html
 

Keyser S?ze

New member
Het staat in de Telegraaf en dan is het niet waar!!!!

Maar los daarvan is het natuurlijk een kulverhaal van dat economische instituut. Dat gaat uit van succesvolle ondernemers en zelfverzorgende asielzoekers. De praktijk is echter al vele jaren anders. De arbeidsparticipatie onder voormalige vluchtelingen is schrikbarend laag. Dus die blijven gewoon geld kosten.
 

Reza

Member
Gisteren van er een man van het CBS in nieuwsuur. Die was heel somber gestemd over de intergratie van de vluchtelingen in Nederland. Meerderheid zal nooit aan de slag gaan. Ook de hoogopgeleide vluchtelingen zullen niet aan de bak komen omdat werkgevers kiezen voor mensen die de taal goed machtig zijn. Nederland heeft nu al moeite om grote groepen allochtonen aan het werk te krijgen. Ondanks allerei geldpotjes die open staan om deze mensen aan het werk te krijgen. Laat staan voor de honderduizenden vluchtelingen die naar Nederland toekomen. Frau Merkel heeft gezegd: wir schaffen es. Prima sturen we alle vluchtelingen door naar Berlijn. Goed voor de Duitse economie blijkbaar.
 

zwammy

Well-known member
Sinds wanneer heeft Libi? een regering?
Humaan gezien heeft Merkel natuurlijk nog steeds gelijk. Financieel heeft ze ook een medestander gekregen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24692861/__Vluchteling_goed_voor_Duitse_welvaart__.html

Daarom moet hij ook erkent worden.

Wat is Humaan gelijk hebben, dan moet ze heel Afrika naar Duitsland halen, dan heeft ze humaan gelijk.

1 medestander op al die deelstaten is natuurlijk ook lachwekkend, maar dat weet jij gelukkig ook wel.
 

Ska P 187

Well-known member
Is het niet zo dat we in Europa demografisch gezien zowiezo fucked zijn als we er niemand bijhalen?
Ik hoop dat ik de automatisering ed onderschat, maar ben bang van niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan