Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Dat is meer om illegalen te weren

De beveiliging daar is net zoals op een vliegveld. Je bagage gaat dit een scan.
Dat is wat Lenstra bedoelt.

Trouwens je kan ook van alles meenemen op zo'n Ferry. Daar verbaas ik me wel eens over. Zo'n veerboot is echt het walhalla voor een terrorist.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las dat het een zwaard was en het verhaal iets anders in elkaar stak.

Ik heb toch liever een knuppel dan een zwaard tegen me in een gevecht, maar goed. Ligt er ook een beetje aan wat er echt gebeurd is. Volgens buurtbewoners begon deze verslaggever zelf met uitdagen

Volgens de buurtbewoners waren het hele lieve jochies die een BN-er zagen en gewoon wat vragen wilde stellen. Dat ze het al over een zwaard hebben zou je genoeg moeten zeggen. Dat hij zelf met een zwaard de wijk door zou zijn gaan rennen ala Braveheart zonder enige aanleiding maakt het helemaal erg geloofwaardig.
 

Mario

Well-known member
Alleen als je met de eurostar naar/van Engeland gaat.

In China ook, daar zijn treinstations net vliegvelden. De afstanden zijn daar ook wat groter. Hier maakt het weinig uit of je vanuit Rotterdam de trein naar Groningen of die naar Parijs pakt.
 

zwammy

Well-known member
Dus wat is dan de oplossing. Gewoon lekker op vakantie laten blijven en het bloed maar wegspuiten?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus wat is dan de oplossing. Gewoon lekker op vakantie laten blijven en het bloed maar wegspuiten?

Dat Haagse gelul tijdens een gemiddeld publiek debat lost iig ook niet heel veel op. Volgens mij hebben we instanties die hier hopelijk mee bezig zijn.
 

zwammy

Well-known member
Ja, gewoon negeren.

Want dat werkt zo goed?

Dat Haagse gelul tijdens een gemiddeld publiek debat lost iig ook niet heel veel op. Volgens mij hebben we instanties die hier hopelijk mee bezig zijn.

Zoals de laatste 4 aanslagen die allemaal werden gepleegd door mensen die in de gaten gehouden werden door mensen die er mee bezig zijn.

Ja, veilig gevoel. Gaat u lekker slapen, als u opgeblazen wordt weet u daar toch niets meer van.
 

De Wolf

Well-known member
Wat kan je er tegen doen? Die gasten verzinnen wel weer wat nieuws. Ik vrees dat ze binnenkort wel weer ergens anders toeslaan.
 

JMD

Well-known member
Niks. Zou allemaal schijnveiligheid zijn.

We moeten gewoon accepteren dat dit kan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan